همشهری آنلاین: آیین رونمایی از کتاب کوله پشتی‌ات کجاست؟ شامل سروده‌های عرفان نظرآهاری و کتاب موسیقایی قلبی بزرگتر از جهان برگزار می‌شود.

رونمایی از کتاب

به گزارش ایسنا، آیین رونمایی از کتاب «کوله پشتی‌ات کجاست؟» شامل سروده‌های عرفان نظرآهاری همراه لوح موسیقیایی این اثر که کار آهنگسازی آن را محمد نصرتی برعهده داشته، در کنار مراسم رونمایی کتاب موسیقایی «قلبی بزرگتر از جهان» برگزار خواهد شد.

کتاب «کوله پشتی‌ات کجاست؟» از سروده‌های نظرآهاری است که پیش‌تر برگزیده جایزه کتاب سال بوده و عنوان برنده جایزه ادبی پروین اعتصامی را از آن خود کرده است. ناشر این کتاب که کار تصویرگری آن را علی نامور برعهده داشته، آستان قدس رضوی است.

در این مراسم همچنین کتاب موسیقایی «قلبی بزرگتر از جهان» برگزیده کتاب صلح ۲۰۱۰ در کشور کره جنوبی رونمایی می‌شود. این کتاب تا کنون به ۱۰ زبان ترجمه و موسیقایی شده است.

انیمیشن این اثر که کاری از الوند جلالی است نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد. این اثر که پیش‌تر توسط انتشارات نور و نار در ایران منتشر شده، از تصویرگری مهکامه شعبانی برخوردار است.

این آیین رونمایی همراه با جشن امضا و سخنرانی با حضور اهالی قلم، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به ادبیات برگزار می‌شود و عرفان نظرآهاری بعد از حدود دو سال دوری از ایران، در این مراسم حضور خواهد داشت.

این مراسم ۲۴ مهرماه ساعت ۱۹ در سینما گالری سمرقند برگزار خواهد شد. سینما گالری سمرقند در جنت‌آباد جنوبی، تقاطع لاله، مجتمع فرهنگی سمرقند واقع است.

کد خبر 349438

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha