همشهری آنلاین: دکتر محمد علی موحد، اندیشه مند و پژوهشگر برتر صنعت نفت، در همایش تجربه اندوزی از بازنشستگان از مهندس غلامحسین نوذری لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش شانا، در این مراسم دکتر محمدعلی موحد به عنوان بزرگترین اندیشه مند در دوران شکوفایی صنعت نفت گفت:. اگر صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران توانسته است به عنوان یکی از قدرت های برتر در زمینه تولید نفت مطرح شود، بر اثر تلاش های بدون وقفه بازنشستگان این صنعت در گذشته بوده است.

این پژوهشگر برتر با اشاره به تسخیر صنعت نفت ایران در گذشته به وسیله استعمارگران گفت:. در آن زمان نیز با وجود مشکلات بسیار، افرادی با فعالیت های بسیار ارزشمندخود اجازه ندادند این صنعت به طور کامل از بین برود؛ بنابراین لازم است به مسائل اساسی این افراد بیشتر دقت شود تا از رفاه مناسب برخوردار باشند.

موحد تاکید کرد:. از آنجا که پیشرفت در صنعت نفت مایه مباهات تمام بازنشستگان است؛ بنابراین اگر امکانی فراهم شود تا این عزیزان از آخرین اخبار توسعه و پیشرفت صنعت نفت با خبر شوند، می توان شاهد قوت قلب آنان بود.

وی با اشاره به اهمیت صنعت نفت در مسائل سیاسی و اقتصادی کشور تاکید کرد: نفت دریچه ای به سوی توسعه و پیشرفت و قرار گرفتن آن در راس تمام صنایع از ضرورت هاست.

همایش تجربه اندوزی از بازنشستگان صنعت نفت که از روز دوم آبان 1386 در سالن سازمان حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان های حافظ و سمیه آغاز شده است، تا روز سوم آبان ادامه دارد.

کد خبر 34819

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز