همشهری‌آنلاین: دومین درس‌گفتار استاد دکتر محمدعلی موحد ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه،12 تیر در محل موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شمس تبریزی و مولانا دکتر محمدعلی موحد که تصحیح‌او از مقالات شمس ،چهره‌ تازه‌ای به مطالعات پیرامون مولانا و شمس بخشید، در دومین نشست از درس‌گفتارهای این بنیاد و در ادامه مباحث جلسه نخست به شرح و تفسیر مقالات شمس خواهد پرداخت.

more

 کار مردان روشنی وگرمی‌است؛برای نودمین سال تولد استاد موحد

بر اساس این گزارش بنیاد شمس تبریزی و مولانا برگزاری این نشست‌ها و  همچنین ماه گفتارهای آینه در آینه را از شش ماه گذشته با همکاری موسسه فرهنگی اکو آغاز کرده است.

حجت‌الله ایوبی مدیر عامل بیناد شمس تبریزی و مولانا به علاقه مندان مژده داد که لوح تصویری و همچنین متن سخنرانیهابه زودی منتشر و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. اساتید، محمد علی موحد، مهدی محقق، توفیق سبحانی، کریم زمانی و  اصغردادبه در ماه گفتارهای پیشین که دوشنبه های اول هر ماه برگزار می شود سخنرانی کرده اند.  

علاوه بر ماه گفتارها، درس گفتارهای استاد محمد علی موحد برنامه دیگر بنیاد شمس تبریزی و مولانا ست  که هر ماه برگزار می شود. در این سلسله گفتارها استاد محمد علی موحد در نظر دارد مقالات شمس تبریزی را با نگاهی تازه بازخوانی و از  این گنجینه بزرگ ادب و عرفان فارسی رمزگشایی نماید.

دومین نشست این مجموعه درس‌گفتارها از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه دوازدهم تیرماه در مرکز آموزش مؤسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 27 برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با تلفن 22414830 تماس بگیرند.

کد خبر 175672
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز