یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

معرفی کتاب > رویا مکتبی: هزاران هزار سال پیش، در سرزمین «پارله‌آن»، جایی که احتمالاً بخشی از ایران فعلی ما محسوب می‌شود، هنوز زمین از وجود اهریمن‌ها به‌کلی پاک نشده بود و آن‌ها با پشتیبانی جادوگرها گاه‌گاهی از مخفیگاه‌هایشان بیرون می‌آمدند و مردم را آزار می‌دادند.

دوچرخه شماره ۸۴۵

پارسامین، فرمانروای سرزمین پارله‌آن، با کمک جنگجویانش برای پاک‌سازی زمین از وجود اهریمنان و ارواح خبیث و شیطانی آن‌ها تلاش می‌کند.

شاید باورت نشود، اما فرتیاد، پسربچه‌ای هم‌سن و سال خودت، شاید کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر، به پارسامین و پدرش، که او هم از جنگجویان فرمانرواست، کمک می‌کند تا در نبردی سخت سرانجام پارله‌آن را از دست شیاطین و اهریمنان نجات دهند.

 

دوچرخه شماره ۸۴۵

 

درست است که فرتیاد نیرويی خاص و استثنایی دارد، اما او هم مثل تو و خیلی از همسن‌وسال‌هایت از تاریکی و از بعضی چیزهای دیگر می‌ترسد. او هم عاشق بازی است و گاهی دوست دارد بخوابد و تنبلی کند.

اما به‌خاطر خواهرش فرتانا سعی می‌کند بر تمام ترس‌هایش غلبه کند و با سلحشوران پارله‌آن همراه می‌شود تا رد خواهرش را دنبال کنند.

تابه‌حال هیچ فکر کرده‌ای زندگی در زمان‌های قدیم چه شکلی بوده و آدم‌ها چه‌طور زندگی می‌کرده‌اند؟ تابه‌حال به این فکر کرده‌ای که آیا جادوگرها و هیولاهای اهریمنی واقعاً وجود داشته‌اند یا نه؟

حتي فکر کردن به چنین چیزهایی هم هیجان‌انگیز و گاهی ترسناک است، نه؟! اگر دوست داری کمی از این هیجان‌ها و ماجراجویی‌ها را تجربه کنی حتماً کتاب سلحشوران پارله‌آن را بخوان و در جنگل و کوه و کویر با فرتیاد و یاران و فرمانروا پارسامین همراه شو. مطمئنم که از این همراهی لذت خواهی برد.

 

دوچرخه شماره ۸۴۵

 

حتماً تو هم دوست داری بدانی که فرتیاد و پدرش آرتینام چه‌طور به پارسامین کمک کردند تا پارله‌آن را از شر اهریمن‌ها و موجودات شیطانی نجات دهد یا چه کسی باعث گم شدن فرتانا، خواهر فرتیاد شده بود و نیروی عجیب فرتیاد که از آن حرف می‌زنم چیست. با خواندن این کتاب جواب همه‌ی این سؤال‌ها را خواهی گرفت.

داستان هیجان‌انگیز «سلحشوران پارله‌آن» تو را می‌برد به زمانی که آدم‌ها برای رسیدن به نور و روشنایی باید از قوای درونی‌شان کمک می‌گرفتند و نیروی ذهنشان را به‌کار می‌انداختند.

به جهانی که نیروهای خیر و روشنی با هر سختی و مشقتی که باشد به بدی‌ها و تیرگی‌ها پیروز می‌شوند و نمی‌گذارند که اهریمن با وسوسه‌ی انسان‌های کج‌اندیش زمین را به نابودی بکشاند.

حتي در این دوره و زمانه‌، که با کمک علم و فناوری خیلی کارها را می‌شود انجام داد، ما به سلحشوران پارله‌آن نیاز داریم. به روشنایی، سپیدی، دانایی و به صلح...

 

دوچرخه شماره ۸۴۵

 

سلحشوران پارله‌آن

نويسنده: سيد علي خاسته

ناشر: نشر افق (66413367)

قيمت: 16‌هزار تومان

کد خبر 345783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha