وقتی روز جهانی نوجوان از راه می‌رسد، فقط و فقط حس و حال نوجوانی است که معنی می‌دهد. نوجوانی یک دنیای بزرگ است و پر از رمز و راز که فقط نوجوان‌ها آن را می‌فهمند. برای همین موضوع سومین و آخرین ایستگاه مسابقه‌های تابستانی «نوجوانی» است...

دوچرخه شماره ۸۴۱

دوچرخه شماره ۸۴۱

  • مسابقه‌ي شعر

آرزوي نوجواني!

نوجواني پر از آرزوهاي رنگارنگ است؛ آرزوي داشتن چيزي، رفتن به‌جايي، رسيدن به مقامي يا هرآرزوي جالب و هيجان‌انگيزي ديگري كه يك نوجوان مي‌تواند داشته باشد.

حالا اين گوي و اين ميدان؛ وقت آرزوكردن است! يك آرزوي نوجوانانه را به زبان شعر بگوييد و در مسابقه‌ي شعر شركت كنيد.

  • مسابقه‌ي داستان

اولين من!

نوجواني دوره‌اي است كه خيلي از اولين‌هاي زندگي‌مان را در آن تجربه مي‌كنيم؛ اولين دوست صميمي، اولين دوچرخه، اولين شغل يا اولين تجديدى! موضوع مسابقه همين است. داستان يكي از اولين تجربه‌هاي زندگي‌تان را كه در نوجواني‌تان اتفاق افتاده بنويسيد و در مسابقه‌ شركت كنيد.

دوچرخه شماره ۸۴۱

  • مسابقه‌ي عكس

كيف‌گرفت!

خيلي‌ وقت‌ها اين‌كار را مي‌كنيد. كيفتان را باز مي‌كنيد و مي‌ريزيد روي ميز يا تخت و از وسايل داخل كيفتان عكس مي‌گيريد. موضوع مسابقه‌ي ما هم همين است؛ به همين راحتي است! مي‌خواهيم بدانيم در كيف نوجوان‌ها چه چيزهايي پيدا مي‌شود.

  • مسابقه‌ي تلفني

كلمه‌بازي!

اين هم يك مسابقه‌ي ساده‌ي ساده‌ي ساده براي نوجوان‌هايي كه در اين گرماي تابستان، حال و حوصله‌شان براي شركت در مسابقه‌هاي نوشتني و گرفتني كم‌تر از بقيه است! پنج كلمه‌اي را كه به نظرتان بهترين توضيح و تفسير براي مفهوم نوجوان‌بودن است به ما بگوييد.

دوچرخه شماره ۸۴۱

اين‌ها را بخوانيد و به آن‌ها عمل كنيد!

  • شرايط مسابقه:

* مسابقه‌ها براي 12 تا 17ساله‌هاست.

توجه توجه! در پايان دهمين دوره‌ي خبرنگار افتخاري، خبرنگاران جوان اين دوره هم مي‌توانند در اين مسابقه‌ها شركت كنند.

* ارسال كپي شناسنامه براي دوستان نوجواني كه تا حالا در مسابقه‌هاي دوچرخه شركت نكرده‌اند يا خبرنگار افتخاري دوچرخه نبوده‌اند، الزامي است.

دوچرخه شماره ۸۴۱

  • راه‌هاي شركت در مسابقه:

* مسابقه‌هاي نوشتني (شعر و داستان) را مي‌توانيد با نامه (تهران، صندوق پستي5446-19395) يا اي‌ميل (docharkheh@hamshahri.org) يا تلگرام (09334121489 ) بفرستيد. در پايان نوشته، اسم، سن و شهرتان را بنويسيد.

* راه‌هاي شركت در مسابقه‌ي عكس متنوع است. مي‌توانيد سي‌دي عكس‌ها را پست كنيد يا عكس‌ها را اي‌ميل كنيد يا از طريق تلگرام بفرستيد.

يك راه ديگر هم اين است: در اينستاگرام آن‌ها را دايركت كنيد، يا آن را در صفحه‌ي خودتان بگذاريد و صفحه‌ي دوچرخه را روي آن تگ كنيد. هرجور كه عكس‌هايتان را مي‌فرستيد، نوشتن اسم كامل، سن و شهرتان را فراموش نكنيد.

* براي مسابقه‌ي تلفني هم بايد با تلفن «الودوچرخه» (02123023180) تماس بگيريد. لطفاً با صداي بلند و واضح اسم كامل، سن، شهر و شماره‌ي تلفنتان را بگوييد و بعد جمله‌هايتان را بخوانيد.

مهلت شركت در مسابقه‌ها تا پايان شهريور‌ماه 1395 است.

کد خبر 342849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha