شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

خبر > در ماه مبارک رمضان هستیم و شهر حال و هوای رمضان گرفته است‌ و برنامه‌های مختلفی در شهر به‌مناسبت این‌روزها از سوی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

دوچرخه شماره ۸۳۳
  • شميم وحي

دومين نمايشگاه بزرگ فرهنگي‌قرآنی «شميم وحي» هم‌اكنون در باغ‌موزه‌ي دفاع مقدس در حال برگزاري است. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه شمیم وحی، عبادالله رمضانی، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر مي‌گويد:

«این نمايشگاه بزرگ فرهنگي با هدف تجهيز مؤسسات، مراكز، دارالقرآن‌ها و خانه‌هاي قرآن و عترت محلات و محافل قرآني شهر تهران به اهتمام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران توسط شوراي عالي قرآن و اداره‌ي كل فرهنگي از 16 تا 23  خرداد ماه در محل باغ‌موزه‌ي دفاع‌مقدس برپاست.»

او به بخش‌های مختلف نمایشگاه شمیم وحی اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «این نمايشگاه در سه بخش غرفه‌هاي فرهنگي و با حضور مؤسسات شاخص  و فعال قرآنى، غرفه‌هاي فروشگاهي با حضور صنف‌ها و ارائه‌كنندگان محصولات مورد نياز و هم‌چنین برنامه‌هاي فرهنگي ميداني و استيج قرآني برگزار مي‌شود.»

دومین نمایشگاه شمیم وحی در فضايي به وسعت 2600 متر‌مربع در ضلع غربي باغ‌موزه، حد فاصل مسجد تا سالن همايش خليج‌فارس از ساعت 16 تا 23 هرروز میزبان علاقه‌مندان است.

 

  • جشن  فرشته‌ها

ویژه‌برنامه‌ي ماه مبارک رمضان پایتخت، ويژه‌ي كودكان و نوجوانان از 18 خرداد تا 18 تیر 95 در محله‌ي ‌هرندی در حال اجراست. عابد ملکی، شهردار منطقه‌ي 12 در اين‌باره مي‌گويد: «این برنامه در واقع ششمین جشنواره‌ی محله‌ي امید است که در محله هرندی اجرا مي‌شود.»

او با بیان این‌که جشن فرشته‌ها با رویکرد ویژه به کودکان و نوجوانان روزه‌اولی برگزار می‌شود، مي‌گويد: «درحاشیه‌ی این برنامه بیش از 50 غرفه در زمینه‌ي مسائل فرهنگی، آموزشی، معنوی، فعالیت‌های تفریحی و هم‌چنین غرفه‌هایی براي آموزش هنرهای مختلف در این ایام برای نوجوانان محله‌ي هرندی برپا می‌شود.

فعاليت‌هاي آموزش تلاوت قرآن، سفالگری و نقاشی به‌علاوه‌ي سرگرمی، در غرفه‌های جشن بزرگ ماه مبارک رمضان برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.»

کد خبر 336406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha