همشهری آنلاین: ماهنامه "پاراگراف" به عنوان یک نشریه تخصصی عرصه هنرهای نمایشی منتشر شد.

ماهنامه پاراگراف

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه هنرهای نمایشی «پاراگراف» بهاره برهانی است. وي در نخستين سخن خود در اين نشريه آورده است:«پاراگراف» اگرچه نخستین شماره‌اش منتشر شده اما اگر شانس و همت بلند من به همراهانم یاری کند حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ حرف‌هایی در حد و قواره یادگاری و رد پایی که امیدوارم باقی بماند. من و ما در پاراگراف ادعای اول بودن و شکستن شاخی را که پیش از این کس دیگری نشکسته نداریم‌، که در ذهن همه ما عنوان مجله‌ها و دوستان روزنامه نگار زیادی به یادگار مانده که در شرایط سخت تلاش کردند تا ستون ثابتی در روزنامه‌ها یا صفحه ثابت هفتگی برای تئاتر داشته باشند.

مدیر مسئول «پاراگراف» وعده داده است: در هر شماره‌ای از پاراگراف سراغ چهره‌ای تاثیرگذار خواهیم رفت و سعی خواهیم کرد بیشترین صفحه‌ها، گفته‌ها و نکته‌های همان چهره باشد؛ حرف‌هایی که پیش از این نزده و خاطره‌هایی که تعریف نکرده که اگرهم گفته دوباره شنیدن‌اش برای نسل پیش روی لطفی دیگر دارد.

محمد رسول صادقی،نيز سردبیر این مجله است. 

نخستين شماره  «پاراگراف» با نوشتاری از حسین سلیمی‌، بهروز غریب‌پور، محمد چرم‌شیر‌، رضا درستکار‌، رامتین شهبازی‌، مریم سعادت،‌ منوچهر شجاع‌، مهدی پاکدل‌، ستاره اسکندری‌ و محمد حسن معجونی منشتر شد.

همچنين بخش آلبوم خاطرات شماره نخست "پاراگراف" به دكتر علي رفيعي اختصاص دارد.

در این آلبوم تصاویری از آثار تئاتر دکتر علی رفیعی با عنوان‌های آنتیگنه‌، شیون و استغاثه پای دیوار بزرگ شهر‌، جنایت و مکافات‌، یادگار سال‌های شن‌، عروسی خون‌، رومئو و ژولیت‌، شازده احتجاب‌، کلفت‌ها‌، در مصر برف نمی‌بارد‌، شکار روباه‌، یرما‌ و تصاویری از فیلم‌های ماهی‌ها عاشق می‌شوند و آقای یوسف به چشم می‌خورد.

ماهنامه هنرهای نمایشی «پاراگراف» در 80 صفحه و با قیمت 5000 تومان منتشر شده است.

کد خبر 324442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha