همشهری آنلاین: ماهنامه هنرهای نمایشی "پاراگراف" که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی(سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در پنجمین شماره‌اش به سراغ حسن فتحی رفته است.

پاراگراف

در این شماره از "پاراگراف"، علاوه بر گفت‌و‌گوی مفصل با حسن فتحی درباره زندگی و آثارش، گفته‌ها و ناگفته‌هایی از علی نصیریان و علیرضا قربانی درباره خالق«شهرزاد» آمده است.

علاوه بر این، یادداشت‌هایی از: ناصر ملک مطیعی، سوسن شریعتی، یونس شکرخواه، شهرام جعفری‌نژاد، علیرضا رضاداد، علی معلم، مهدی سلطانی، محمد رحمانیان، فرهاد توحیدی، رضا درستکار، رامتین شهبازی، نغمه ثمینی، ایرج رامین‌فر، اسماعیل عفیفه، حسین یاری، آتنه فقیه نصیری، فردین خلعتبری، افشین یداللهی، علیرضا کاظمی‌پور، نگار اسکندرفر، محمود پاک‌نیت و عباس غفاری در پنجمین شماره "پاراگراف"، منتشر شده است.

عکس‌های کمتر دیده شده و یا دیده نشده‌ از زندگی شخصی و حرفه‌ای حسن فتحی، از دیگر بخش‌های این شماره از "پاراگراف" است.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه "پاراگراف"، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. پنجمین شماره این ماهنامه، در 104 صفحه گلاسه و تمام رنگی، با قیمت 6 هزار تومان از هم ‌اکنون در کیوسک‌های مطبوعاتی منتخب تهران و شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 345332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha