همشهری آنلاین: ارتش سوریه در ادامه نبرد با تروریست های تکفیری روز جمعه کنترل شهرک‌های رتیان در حومه شمالی شهر حلب و شهرک عتمان واقع در حومه درعا را به دست گرفت.

ارتش سوریه کنترل شهرک های رتیان و عتمان را بدست گرفت
  • ارتش سوریه کنترل شهرک «رتیان» را بدست گرفت

نیروهای ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای میدانی خود توانستند کنترل شهرک رتیان را برعهده بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در نبرد با تروریست های تکفیری کنترل کامل شهرک «رتیان» در حومه شمالی حلب را به دست گرفتند.

در همین راستا ارتش سوریه به سوی شهرک «مارع» در حومه شمالی حلب در حال پیشروی است.

نیروهای ارتش سوریه ساعاتی پیش نیز موفق شده بودند کنترل شهرک «عتمان» در شمال شهر درعا را به دست بگیرند. در جریان این عملیات، تروریست ها سلاح ها و تجهیزات خود را به ارتش سوریه واگذار کردند.

  • ارتش سوریه کنترل شهرک عتمان واقع در حومه درعا را به دست گرفت

یک منبع آگاه نظامی سوری روز جمعه گفت: نیروهای ارتش سوریه صبح امروز موفق شدند بار دیگر امنیت و آرامش را به شهرک عتمان واقع در حومه درعا بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یگان هایی از ارتش سوریه روز گذشته کنترل برخی مناطق اطراف شهرک عتمان را به دست گرفته و با بیرون کردن تروریست ها از این منطقه، آرامش و امنیت را به آن بازگرداندند.

سانا افزود: در این عملیات، ارتش سوریه تلفات زیادی به تروریست های جبهه النصره و دیگر سازمان های تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی وارد کرده و امنیت مناطق المناشر و چند منطقه دیگر در نزدیکی عتمان واقع در چهار کیلومتری شمال شهر درعا را تأمین کردند.

ارتش سوریه اخیراً پیشرفت بسیار خوبی در چندین جبهه داشته و موفق شده است تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کند.

روز گذشته پس از چهار سال حلقه محاصره دو شهرک شیعه نشین نبل و الزهرا در حلب شکسته شد و نیروهای ارتش سوریه با استقبال مردم این دو شهرک وارد آن شدند.

کد خبر 324029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha