همشهری آنلاین: تیم ملی کاراته کشورمان در دومین روز از پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا به یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز دست یافت.

H.Abbasali

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كاراته، سيزدهمين دوره پيكارهاي كاراته قهرماني آسيا از روز جمعه 13 شهريور ماه در يوكوهاماي ژاپن آغاز شده كه تيم ملي كاراته كشورمان در روز نخست يك طلا، دو نقره و يك برنز و در روز دوم يك طلا، يك نقره و چهار برنز به دست آورد تا در مجموع تا پايان روز دوم صاحب 2 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز باشد.

در روز دوم اين پيكارها در وزن 68+ كيلوگرم حميده عباسعلي در فينال برابر كاراته‌كايي از چين با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد و طلا گرفت تا دومين طلايي ايران در اين رقابت‌ها باشد. عباسعلي در بازي نخست 6 بر 0 نماينده ويتنام را شكست داده و در مبازره دوم 5 بر 3 برابر حريف ژاپني پيروز شده و گام به ديدار پاياني گذاشته بود.

در وزن 84+ كيلوگرم، سجاد گنج‌زاده در ديدار فينال مقابل كاراته‌كايي از ژاپن 4 بر 2 نتيجه را واگذار كرد و به مدال نقره اين وزن دست يافت. گنج‌زاده براي رسيدن به فينال نمايندگان تايلند، هنگ كنگ و اردن را از پيش رو برداشت.

كاتاي تيمي بانوان با تركيب پريسا رحماني، مهري يزداني و مائده نصيري‌پي در اولين ديدار برابر تيم مالزي 3 بر 2 به پيروزي رسيد و در دومين ديدار مقابل تيم ويتنام با حساب 3 بر 2 شكست را پذيرفت و در ادامه مقابل تيم هند 5 بر 0 برنده شد و به مدال برنز اين بخش دست يافت.

در مبارزات كاتاي تيمي مردان، تيم ايران با تركيب رضا خداشناس، سيد جمشيد حسيني و بهنام قاسمي پس از آن كه در ديدار نخست در مصاف با نماينده كشور ميزبان رفت و با نتيجه 5 بر 0 شكست خورد، در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد و در اين گروه به مصاف تيم امارات رفت و با نتيجه 4 بر 1 به برتري رسيده و صاحب مدال برنز شد.

در وزن84- كيلوگرم، ذبيح‌اله پورشيب نمايندگان ويتنام و هند را برد، در ديدار سوم مقابل نماينده ژاپن كه دارنده عنوان قهرماني جهان و دو عنوان نايب قهرماني در بازي‌هاي آسيايي بود، قرار گرفت و با شكست برابر اين كاراته‌كا در جدول شانش مجدد به ميدان رفت. پورشيب در اين جدول مقابل كاراته‌كاي قزاقستاني با نتيجه 6 بر 1 به برتري رسيد و برنز گرفت.

در 68- كيلوگرم، الهه رضازاده در مبارزه نخست برابر حريفي از ژاپن پس از تساوي در وقت قانوني مبارزه، با نتيجه 5 بر 5 با راي داوران در هانتي بازنده شد و به جدول شانس مجدد رفت. رضازاده در اين گروه مقابل كاراته‌كاي چيني 4 بر 2 به برتري رسيد و مدال برنز اين وزن را از آن خود كرد.

در روز نخست اين رقابت‌ها امير مهدي‌زاده مدال طلا، سحر كرجي و سعيد احمدي مدال‌هاي نقره و مهران قربانعلي‌پور مدال برنز كسب كردند.

کد خبر 306242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha