همشهری‌آنلاین: نتیجه اولین نظر سنجی مردمی درباره فیلم محمد رسول الله (ص) در برنامه حوض نقره جمعه ۱۳ شهریور اعلام می‌شود.

فیلم محمد رسوال لله

گزارشگران برنامه رادیوی حوض‌ نقره با حضور در مقابل سینماهای نمایش‌دهنده فیلم محمد رسوال‌الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی نقطه نظرهای تماشاچیانی را که به تماشای این فیلم نشسته‌اند؛ دریافت کرده‌اند .ضمن این‌که کارشناسان برنامه نیز در خصوص این فیلم به بحث و گفت‌و‌گو می‌پردازند.

ریحانه یزدان‌دوست، تهیه‌کننده برنامه حوض نقره با اعلام این خبر افزود: برنامه این هفته حوض نقره که ساعت 16 روز جمعه 13 شهریورماه به روی آنتن می‌رود در برگیرنده اخبار و رخدادهای مختلف سینما، تئاتر وموسیقی در هفته گذشته است.

یزدان دوست ادامه داد: موضوع محوری برنامه این هفته حوض نقره را آسیب‌شناسی دستمزد بازیگران در سینمای ایران است و با تنی چند از منتقدان ، کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینمای ایران با حضور کارشناسان برنامه در همین زمینه گفت‌وگو شده‌است.

معرفی زندگی و آثار هنری کریستف رضاعی، آهنگساز سینمای ایران به بهانه ساخت موسیقی فیلم سینمایی" در دنیای تو ساعت چند است" که به تازگی بر روی پرده بود، گزارش و نقد و بررسی نمایش پپرونی برای دیکتاتور به کارگردانی خسرو احمدی و اخبار رخدادهای هفته گذشته سینما و تئاتر ایران از بخش‌های دیگر برنامه حوض نقره رادیو ایران است.

برنامه حوض نقره که جمعه‌ها از ساعت 16 تا 30/17 از رادیو ایران موج FM فرکانس 90 مگاهرتز به روی آنتن می رود با تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست و همکاری مهرناز فقیهی (گوینده)، مصطفی محمودی (مدرس دانشگاه و کارشناس و منتقد سینما و تئاتر) سعیده جانی‌‌خواه (کارشناس ارشد سینما) ،دکتر مانی جعفرزاده و علیرضا امینی (کارشناسان موسیقی) ،تینا میرکریمی(خبر و گزارش) ،اکرم خیرخواه(هماهنگی)، مهین احمدپور و سیما بلوری(ارتباطات مردمی)، و مهدی خانی پور،تهیه و اجرا می‌شود.

کد خبر 305965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha