دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

پس از فراغت از اکران‌های داخلی و بین‌المللی «محمد رسول‌الله(ص)» و همزمان با فرارسیدن بهار، مجید مجیدی برای پیگیری تولید نخستین پروژه خارجی خود به سرزمین ۷۲ملت سفر کرده و مشغول بازدید از شهرهای مختلف هند است.

سینما

به گزارش همشهري، فيلمساز بين‌المللي و نامزد اسكار سينماي ايران كه چند سال پيش در سفر به هند علاقه خود را به ساختن فيلمي در اين كشور ابراز كرده بود، اين روزها همراه مهران كاشاني نويسنده فيلمنامه «آواز گنجشك‌ها» مهمان هندي‌هاست و علاوه بر بازديد از لوكيشن‌هاي احتمالي فيلم آينده خود، با تهيه‌كنندگان و هنرمندان اين كشور براي كليد زدن يك پروژه مشترك مذاكره مي‌كند.

مومباي ميرر و تايمز هند ازجمله رسانه‌هايي هستند كه خبر سفر مجيدي را به هندوستان برجسته و درباره اهداف او از اين سفر گزارش‌هايي منتشر كرده‌اند. به نوشته اين رسانه‌ها، خالق «بچه‌هاي آسمان» با حضور سرصحنه نخستين پروژه مشترك ايران و هند كه به نام «سلام بمبئي» به كارگرداني قربان محمدپور توليد مي‌شود، قرار است همين روزها با عوامل و بازيگران ايراني و هندي گفت‌وگو كند. محمدرضا گلزار و بنيامين بهادري بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

از ديگر برنامه‌هاي مجيدي در سفر به هند مي‌توان به حضور در اكران اختصاصي فيلم سينمايي «تاج محل: داستان يك عشق جاوداني» به كارگرداني اكبر خان با حضور هنرمندان ايراني و هندي اشاره كرد. او بدون اشاره به جزئيات پروژه تازه خود درباره سفر به هند به خبرنگار مومباي ميرر گفت: «من هميشه از حضور در هند و ديدن چشم‌اندازها و فرهنگ‌هاي زيبا و متفاوت آن احساس خوشحالي كرده‌ام.»

اين فيلمساز ايراني كه در هند و ديگر كشورهاي آسيايي چهره‌اي محبوب به شمار مي‌رود، درباره ادامه برنامه‌هاي خود در سفر هندوستان هم گفت: «ما فعلا در جايپور هستيم و قرار است چند شهر ديگر اين ايالت را ببينيم. براي ساختن فيلم تازه‌ام نياز دارم لوكيشن‌هايي تازه از سراسر هند كشف كنم و فكر مي‌كنم اين تلاش براي يافتن چشم‌اندازهاي زيبا، در نوع خود تجربه‌اي منحصربه فرد خواهد بود.» گفته مي‌شود مجيدي براي توليد فيلم تازه خود با شارين مانتري و كيشور آرورا سينماگران سرشناس هندي همكاري مي‌كند و تمام بخش‌هاي پروژه در همين كشور مقابل دوربين مي‌رود.

کد خبر 328241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha