همشهری آنلاین: داود میرزایی ، روزنامه نگار قدیمی و با تجربه روزنامه‌ ایران و هفته نامه آتیه که اوایل نوروز بر اثر سکته مغزی بستری شده بود، روز ۱۳ فروردین جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین داود میرزایی روزچهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ بر اثر سکته مغزی در بیمارستان فیاض بخش تامین اجتماعی بستری شده بود،به علت وخامت حال عمومی‌اش از سوی پزشکان معالج،دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفت اما در نهایت این تلاش‌ها ثمری نبخشید و او روز 13 نوروز به دیار باقی شتافت.

شادروان داود میرزایی،از روزنامه‌نگاران با سابقه و پیشکسوت در حوزه اجتماعی و سیاسی بود که سال ها به عنوان خبرنگار و گزارشگر در روزنامه‌های ایران،معاون سردبیر روزنامه همبستگی،خبرنگار و گزارشگر هفته‌نامه آتیه و دبیر سرویس کارگری روزنامه خورشید و پس از تعطیلی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه در بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کرد.

او از سال‌های ابتدایی دهه هفتاد کار روزنامه‌نگاری را آغاز کرد و علاوه بر فعالیت‌های مستمر در حوزه اجتماعی برای چند دوره نیز عضو هیئت مدیره تعاونی مسکن انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران بود.

بر اساس این گزارش مراسم خاکسپاری و تدفین پیکر مرحوم داود میرزایی ساعت 9 صبح جمعه(14 فروردین) از مقابل درب منزل آن مرحوم در نازی آباد به سمت بهشت زهرا تهران،برگزار خواهد شد.

همشهری‌آنلاین درگذشت این روزنامه‌نگار پرتلاش را به خانواده آن مرحوم و جامعه مطبوعاتی تسلیت می‌گوید و برای ایشان آمرزش الهی و برای خانواده صبر آرزو دارد.

کد خبر 291000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha