همشهری‌آنلاین: امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات با بیان این شاخص‌ها گفت: حداقل سن ۶۵ سال، حداقل ۴۰ سال فعالیت در مطبوعات، داشتن حسن شهرت در مطبوعات، سخنوری و داشتن توان لازم برای یادآوری خاطرات و اثرگذاری در حوزه فعالیت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری شاخص‌های اصلی انتخاب مدعوین سلسله نشست‎‌های تاریخ شفاهی مطبوعات هستند.

امیر عباس تقی پور

وی اظهار داشت: در کنار این شاخص‌ها، پیشکسوتان دارای تألیفات در حوزه روزنامه‌نگاری و خاطرات مکتوب در حوزه رسانه، افرادی که دوره‌های آکادمیک و تخصصی روزنامه‌نگاری را گذرانده‌اند، مبدع و توسعه‌دهندگان سبک‌های خاص روزنامه‌نگاری، افرادی که همچنان در رسانه‌ها فعالیت دارند، پیشکسوتانی که به انتقال تجربه و تربیت نسل‌های بعدی روزنامه‌نگاری همت جدی گمارده‌اند، فعاليت در تحريريه و روزنامه با توجه به رده فعاليت، در اولویت حضور در این نشست‌ها قرار خواهند گرفت.

گفتنی است انتخاب افراد بر اساس شاخص‌های یادشده، در هیأت انتخابی متشکل از آقایان جلال رفیع، محمدمهدی فرقانی، سیدفرید قاسمی، امیرعباس تقی‌پور و امیر لعلی جمع‌بندی خواهد شد.

مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات با بیان اینکه تاکنون چهار جلسه از سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی مطبوعات برگزار شده است، گفت: بهروز بهزادی، محمد بلوری، حمیدرضا زاهدی و محسن میرزایی، از پیشکسوتان حوزه روزنامه‌نگاری میهمانان این نشست‌ها بوده‌اند.

تقی‌پور اظهار داشت: پنجمین نشست تاریخ شفاهی مطبوعات ایران روز دوشنبه 7 اردیبهشت برگزار می‌شود که میهمان این نشست به زودی معرفی خواهد شد.

سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی مطبوعات ایران توسط ماهنامه مدیریت ارتباطات با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات

کد خبر 291888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha