همشهری آنلاین: رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه با بیان این که جامعه جهانی ادعایی آمریکا در واقع مجموعه متحدان این کشور است که به واشنگتن برای سلطه جهانی کمک می کند، اظهار داشت: روسیه با جامعه جهانی ادعایی آمریکا و اقدامات آن مقابله می‌کند.

مقام روس: مسکو با جامعه جهانی ادعایی آمریکا مقابله می کند

به گزارش ایرنا، آلکسی پوشکوف روز چهارشنبه در برنامه ای سیاسی کانال اول تلویزیون روسیه گفت: آمریکا و متحدانش در این جامعه جهانی کذایی سیاست های ضدروسی اجرا و علیه روسیه برنامه ریزی می کنند.

وی افزود: روسیه موجودیت خود را در مقابله و رویارویی با این سلطه گری واشنگتن در سطح بین المللی می داند.

مقام پارلمانی روس در مورد سیاست های تجاوزگرایانه غرب یادآورشد: این کشورها به یوگسلاوی، لیبی و سوریه حمله کردند و در حال حاضر به روسیه نزدیک می شوند اما نخواهند توانست اصول خود را به روسیه تحمیل کنند.

رییس کمیسیون امور بین المللی دومای روسیه گفت: روسیه با سیاست های سلطه گرانه آمریکا و غرب در مسایلی همچون اوکراین مقابله می کند.

وی گفت: روسیه آمریکا را تهدید نمی کند و سلطه طلبی این کشور را نیز نمی پذیرد.

پوشکوف افزود: در حالی که اوباما سرگرم سیاست های عوام فریبانه خود در منطقه خاورمیانه است، گروه تروریستی داعش به جنایات ضدبشری و کشتار مردم و افراد بیگناه در مناطق تحت کنترل خود ادامه می دهد.

مقام پارلمانی روس از اظهارات اخیر اوباما که روسیه را تهدیدی برای امنیت جهانی و آمریکا قلمداد کرده بود، انتقاد کرد و گفت: اگر اوباما راست می گوید حداقل یک تهدید از جانب روسیه عنوان کند.

کد خبر 279251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha