همشهری آنلاین: تمبر یادبود پنجاهمین سالگرد قیام خونین مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 با حضور آیت ‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین رونمایی شد.

تمبر یادبود

به گزارش مهر، تمبر یادبود پنجاهمین سالگرد قیام خونین مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 پیش از ظهر چهارشنبه توسط آیت ‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگار رهبری و امام جمعه موقت تهران و آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین رونمایی شد.

این رونمایی پس از راهپیمایی پنجاهمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد 42 و قرائت قطعنامه با حضور آیت‌ الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین، تعدادی از مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان ورامین و جمع کثیری از راهپیمایان 15 خرداد در مصلای بزرگ صاحب الزمان(عج) ورامین رونمایی شد.
این تمبر به پاسداشت نقش قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر 15 خرداد رونمایی شد.

این تمبر به امضای آیت ‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین رسید.

تصویری از دیوار نگاره یادبود قیام 15 خرداد مردم ورامین در میدان علامه قطب الدین رازی ورامینی این شهر که شامل تصویر تمثال حضرت امام خمینی(ره) و هفت شهید معظم این قیام است، تصویر اصلی این تمبر بوده که به صورت اختصاصی و با ارزش ریالی هر قطعه دو هزار و 200 ریال منتشر شده و قابل استفاده در ارسال مرسولات پستی است.

این تمبر در راستای ثبت سندی دیگر از حماسه آفرینی مردم دشت بزرگ ورامین، با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است و به جمعی از مسئولان ارشد استان، شهرستان و خانواده های معظم شهدای این قیام اهدا می شود.

 

 

کد خبر 217524
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز