همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با اشاره به تجمیع دانشکده‌های واحد تهران شمال در پردیس حکیمیه، گفت: حدود 50 درصد دانشجویان در این پردیس مشغول به تحصیل هستند.

دکتر اخوان‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در مسیر تحولات قرار دارد، اظهار کرد: یکی از این تحولات در عرصه فیزیکی و استقرار ساختمان‌های واحد است.

وی با اشاره به تجمیع دانشکده‌ها در پردیس حکیمیه، گفت: تجمیع این دانشکده‌ها در پردیس حکیمیه باعث می‌شود که از هزینه‌های زائد صرفه‌جویی شود و امکان گسترش و مدیریت بهتر را در این عرصه فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود 50 درصد ساخت و سازها در پردیس حکیمیه انجام شده است، تصریح کرد: همچنین بیش از 50 درصد دانشجویان واحد تهران شمال در پردیس حکیمیه مشغول به تحصیل هستند.

اخوان‌فر افزود: دانشکده علوم انسانی، مدیریت، زبان‌های خارجه، بخش‌هایی از دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده الهیات در پردیس حکیمیه مستقر هستند.

وی از بهره‌برداری بزرگترین بخش آزمایشگاهی در پردیس حکیمیه در سال جاری خبر داد و افزود: برای انتقال کلیه دانشکده‌ها نیاز به برنامه‌ریزی‌ها در مباحث اقتصادی است.

کد خبر 191623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز