دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مجموعه رسانه‌ای آی‌پسند وارد حوزه اطلاع‌رسانی شد. این مجموعه رسانه‌ای به مدیریت دکتر سیدمسعود علوی، جمعی از دانش‌آموختگان ارتباطات و خبرنگاران را گردهم آورده است.

آی‌پسند

در قسمت درباره ما این سایت آمده است: درس‌خوانده‌های مدیریت ارتباطات و آشنا با حوزه رسانه به‌خصوص فضای سایبر همراه با بچه‌های روزنامه‌نگار تصمیم گرفتند در کنار هزاران سایت خبری، تخصصی و تبلیغاتی اندوخته‌های آکادمیک و تجربی خود را در یک مجموعه رسانه‌ای سابیری گردهم آورند با عنوان آی‌پسند.

گردانندگان آن درباره علت نامگذاری این سایت آورده‌اند: شاید در وهله اول برای مخاطبان کمی نام این مجموعه رسانه‌ای عجیب و حتی جالب باشد؛ سعی کردیم نامی انتخاب کنیم که با فضای مجازی همخوانی داشته باشد. آی‌پسند یا همان اینترنت‌پسند در تلاش است هر آنچه که کاربران فضای مجازی در این فضا به دنبال آن هستند برای آنها تهیه و تولید کند.

به گفته گردانندگان این سایت، آی‌پسند در همه حوزه‌ها سرک می‌کشد؛ از اقتصاد گرفته که محور اصلی این مجموعه رسانه‌ای است تا ورزش، آی‌تی، سینما، سلامت و تاریخ ولی ورودی در حوزه سیاست ندارد نه به لحاظ نابلد بودن در این حوزه، بلکه رسانه‌های سیاسی، چه مکتوب و چه سایبری آن به دلیل مسایل مالی وابسته به یک جریان خاص سیاسی هستند و کمتر رسانه سیاسی وجود دارد که استقلال فکری و مالی داشته باشند، به همین دلیل ورود به این حوزه برای آی‌پسند در این مقطع زمانی جایز نیست.

در حال حاضر، حوزه‌های اقتصادی محور اصلی فعالیت مجموعه رسانه‌ای آی‌پسند است.

گردانندگان این سایت آورده‌اند: در تلاشیم به دنبال راهکارهایی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور باشیم؛ انتشار اخبار مرتبط با حوزه اقتصاد با سرعت و دقت بالا و البته همراه با انتشار دیدگاه‌های کارشناسان و فعالان اقتصادی در این حوزه اولویت کاری ماست. به همین دلیل تحریریه آی‌پسند در تلاش است آخرین اخبار مربوط به اقتصاد کشورمان و همچنین اقتصاد بین‌الملل را به صورت لحظه‌ای پوشش دهد.

این پایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه آی‌تی نیز آخرین اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی دنیا را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

در آینده‌ای نزدیک پایگاه‌های خبری آی‌پسند در حوزه‌های آی تی، سینما، سلامت، ورزش و تاریخ آغاز به کار می‌کند.

آدرس مجموعه رسانه‌ای آی‌پسند: ipasand.com

کد خبر 188669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز