شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه این دانشگاه فرصت مطالعاتی استادان داخل وخارج را هرگز قطع نکرده است، گفت: دانشگاه آزاد محدودیتی برای کشورهای اعزامی قائل نشده است؛ ولی دانشگاه های پذیرش شده بر اساس رتبه بندی و کیفیت علمی مورد بررسی قرار می گیرند.

دکتر عبدالله افشار در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه فرصت مطالعاتی در دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد، افزود: طرح اعزام اساتید برای فرصتهای مطالعاتی هرگز در دانشگاه آزاد قطع نشده بود و در حال حاضر نیز درحال اجرا است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه محدودیتی برای اعزام وجود ندارد، اظهار داشت: محدودیتی برای تعداد متقاضیان نداریم و اگر در خواست کننده وجود داشته باشد و دارای شرایط لازم باشند، اعزام صورت می گیرد.

وی در عین حال به محل های اعزام برای فرصت مطالعاتی اشاره کرد و یادآور شد: محل های اعزام از نظر دانشگاه هایی که متقاضیان اعزام می‌شوند، برای دانشگاه آزاد مهم است.

افشار با بیان اینکه محدودیتی برای کشور خاصی در نظر گرفته نشده است، ادامه داد: در عین حال دانشگاههای انتخاب شده و موضوعاتی که قرار است بر روی آن مطالعه و تحقیق صورت گیرد نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دانشگاه های انتخاب شده بر اساس نظام رتبه بندی دانشگاه ها و کیفیت علمی مورد بررسی قرار می گیرند.

افشار با بیان اینکه دانشگاه آزاد طرح فرصت مطالعاتی در داخل کشور را نیز در دستور کار دارد، گفت: دانشگاه آزاد فرصت مطالعاتی داخل کشور را در حال اجرا دارد و اگر متقاضی داشته باشیم و محل را در دانشگاههای داخل کشور انتخاب کرده باشد ما هم موافقت خواهیم کرد.

کد خبر 182130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز