همشهری آنلاین: معاون فرماندار بانکوک گفت: شهردار تهران با اجرای برخی از پروژه‌های تفریحی گردشی کار غیرممکن را ممکن ساخته است و طرفداران محیط زیست ساحت دریاچه چیتگر را تحسین می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوک با همراهی مرادی شهردار منطقه 22، مشاور عالی اجرایی و برخی از مدیران از پروژه‌های در حال اجرا چون دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران بازدید کرد.

وی با حضور در آبشار تهران با قدردانی از عملکرد شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی گفت: شهردار تهران تلاشی پیگیر در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان داشته و با اجرای برخی پروژه‌ها نظیر پروژه تفریحی گردشگری آبشار تهران، کار غیر ممکن را ممکن کرده است که به عنوان دارایی مهمی برای شهروندان تهرانی خواهد ماند و من مطمئنم طرفداران محیط زیست چنین پروژه‌ای را تحسین خواهند کرد.

وی پس از ارائه توضیحات شهردار منطقه 22 در خصوص پروژه‌های دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران، با بی نظیر برشمردن این دو پروژه اظهار داشت: وجود اینگونه پروژه‌ها موید تلاش و توانایی شهرداری در اجرای آنهاست و مردم را به مشارکت در حفظ و نگهداری آنها تشویق می‌کند.

سوآنده افزود: اولین بار است که به ایران آمده‌ام و غیر از پروژه‌های منطقه 22 از خانه هنرمندان و برج میلاد هم بازدید کرده‌ام. برج میلاد گواهی بر دستاوردهای قابل توجه ملت ایران است بویژه اینکه تمامی مراحل طراحی، ارزیابی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته است؛ حال آنکه در تمامی کشورها برای اجرای چنین پروژه‌هایی از مشاوران غربی کمک گرفته می‌شود. این موضوع نمونه بارزی از توانمندی و ظرفیت بالای مهندسان جوان ایرانی در اجرای پروژه‌های عظیم دیگر است.

کد خبر 174483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز