همشهری‌آنلاین: یک روز بعد از اعتراض مدیر تورهای حسین علیزاده درباره لغو کنسرت این هنرمند در نیشابور،دست‌اندرکاران برگزاری کنسرت در این شهر نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

 به گزارش همشهری‌آنلاین  به نقل از ایسنا مدیر اداره‌ی ارشاد شهرستان نیشابور درباره‌ی دلایل برگزار نشدن کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در این شهر گفت: به هیچ وجه کنسرت حسین علیزاده در نیشابور لغو نشده است و نمی‌دانم این موضوع از روی چه سندی مطرح شده است.

کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی که قرار بود در تاریخ های 23 و25 خرداد ماه در نیشابور برگزار شود، اما مدیر تورکنسرت این دو تن روز گذشته اعلام کرد که این کنسرت برگزار نخواهد شد.

more

فرجام ناخوش کنسرت حسین علیزاده در نیشابور

سلامت ـ مسئول امور هنری نیشابور ـ گفت: بنده جهت برگزاری این کنسرت نامه‌ای را به آقای قلندری مدیر ارشاد نیشابور نوشتم، اما از سوی ایشان هیچ جوابی برای بنده نیامد، بنابراین تا وقتی که ایشان اجازه‌ای ندهند، ما نمی‌توانیم کنسرتی را برگزار کنیم.

احمد قلندری مدیر ارشاد نیشابور هم در پاسخ به این سوال که دلیل لغو کنسرت حسین علیزاده چیست؟ به ایسنا یادآور شد: کنسرت حسین علیزاده لغو نشده و من نمی‌دانم چه کسی این موضوع را مطرح کرده است، بلکه تاریخ این اجرا به تعویق افتاده است و زمان آن مشخص نیست.

وی یادآور شد: باید شورای فرهنگ عمومی برای این اجرا تشکیل جلسه دهد و نتیجه را به ما اعلام کند و تاکنون نتیجه‌ای در این رابطه به ما اعلام نشده است.  

علیزاده و حدادی امروز 10 خرداد - در آمل اجرا خواهند داشت و پس از آن به تهران باز می‌گردند.

تور کنسرت «آن و آن» به مدت دو هفته به مناسب ایام سوگواری ارتحال حضرت امام (ره) متوقف خواهد بود و پس از با اجراهایی در گیلان و تهران به پایان خواهد رسید.

کد خبر 172638
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز