همشهری‌آنلاین: دومین نشست نقدو بررسی‌ آثار حسین علیزاده که قرار بود 23 مهر در شهر کتاب برگزار شود، به دلیل مشغله‌ کاری آقای علیزاده و منتقد این نشست(دکتر هومان اسعدی) به روز 21 آبان ماه موکول شد.

سید ابوالحسن مختاباد، دبیر سلسله‌نشست‌های نقد و بررسی موسیقی شهر کتاب ضمن اعلام این خبر گفت: پیش از اعلام روز برگزاری ،تاریخ نشست با آقای علیزاده و آقای هومان اسعدی هماهنگ شده بود،اما در جمع بندی که با این دو بزرگوار داشتیم ، به دلیل ضیق وقت و نبود زمانی برای هماهنگی و گفت‌ وگوی میان این دو تن که بتوانند محورهای بحث و‌آثاری که پخش می‌شود را تدوین کنند،مقرر شد اصل نشست دوم به زمانی دیگر موکول شود تا فرصت ارائه بحث و بررسی و نقدی جدی‌تر فراهم شود.

بر اساس این گزارش قرار بود در نشست دوم تکنوازی‌ها، بداهه‌نوازی‌ها و ردیف‌نوازی‌های استاد حسین علیزاده  مورد داوری و ارزیابی قرار گیرد و در کنار آن نمونه‌های صوتی و تصویری از آثار ایشان برای حاضران پخش شود.

به گفته مختاباد برابر هماهنگی با آقای علیزاده و آقای اسعدی قرار شد نقدو بررسی‌آثار ایشان در چند نشست انجام شود که نشست سوم به آموزش موسیقی ومکتب علیزاده، نشست چهارم به گروه‌نوازی موسیقی ایرانی و کارهای ارکسترال و نشست پنجم به آهنگسازی‌ها او اختصاص خواهد داشت.

نخستین نشست نقدو بررسی‌‌آثار حسین علیزاده با حضور هومان اسعدی در تاریخ 12 شهریور در شهر کتاب برگزار شد.

more  گزارش همشهری‌آنلاین از نخستین نشست نقد و بررسی آثار علیزاده

کد خبر 148189
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز