همشهری‌آنلاین - امیر زنده‌رود: "یک اتفاق در راه است" این را در آخرین گزارش به کاربران گفته بودیم، حالا برای همشهری‌آنلاین دو اتفاق جدید افتاده است.

15روز پیش تیتر زدیم یک اتفاق در راه است و اعلام کردیم به مرز آخرین رکورد ثبت شده برای همشهری‌آنلاین یعنی 213 هزار و 393 کاربر نزدیک شدیم. اما زیاد طول نکشید که اتفاقات جدیدی افتاد.

  • اتفاق اول: عبور از مرز 241 هزار بازدید کننده

روز 17 اردیبهشت سال 91 شمارنده وب همشهری‌آنلاین رکورد دویست و چهل و یک هزار و 779 بازدیدکننده را برای همشهری‌آنلاین ثبت کرد. این درحالی است که این تعداد کاربر از 579 هزارو 469 صفحه دیدن کرده بودند.

نمودار همشهری‌آنلاین

  • اتفاق دوم : افزایش رتبه همشهری‌آنلاین در آلکسا

آلکسا سایتی است وابسته به شرکت آمازون که اطلاعات ترافیک اینترنتی وب‌سایت‌ها را جمع آوری و در نهایت با بررسی پارامترهایی چون رنکینگ، ترافیک روزانه، قدمت دامنه و تعداد لینک‌های داده‌شده آنها را رتبه‌بندی می‌کند.

از این رو همواره به جز شمارنده وب در همشهری‌آنلاین رتبه همشهری‌آنلاین را در آلکسا، به‌خصوص در بین سایت‌های خبری معتبر هم بررسی می‌کنیم.

همشهری‌آنلاین در بین سایت‌های خبری ایران بعد از سایت‌ ورزش 3، تابناک، فارس، عصر‌ ایران، خبرآنلاین و خبرگزاری مهر  قرار دارد

در آخرین بررسی آلکسا، همشهری‌آنلاین در بین سایت‌های خبری به ترتیب بعد از سایت‌ ورزش3، تابناک، خبرگزاری فارس، عصر‌ایران، خبرآنلاین و خبرگزاری مهر در جایگاه هفتم قرار دارد. جایگاهی که سال‌های پیش با آن فاصله زیادی داشتیم.

more  رتبه اول همشهری‌آنلاین در بین سایت‌های روزنامه‌های ایرانی 

و به عبارت دیگر رتبه همشهری‌آنلاین در آلکسا [هفتم در سایت‌های خبری ایران / 68 در بین همه سایت‌ها و رتبه جهانی 4506] به معنای رفتار صحیح همشهری‌آنلاین در فضای وب و به‌خصوص در زمینه تولید چانک‌، به عنوان یک روزنامه‌ دیجیتال است که طی حیات خود همواره به آن پایبند بوده است.

more 7000 چانک در همشهری‌آنلاین

  • نتیجه

افزایش رتبه همشهری‌آنلاین در آلکسا و ثبت عدد 241,779 بازدید کننده از همشهری‌آنلاین به عنوان آخرین رکورد دو اتفاق مرتبطی است که رابطه مستقیم با رفتارهای همشهری‌آنلاین دارد، رفتارها و سیاست‌هایی که همواره افق‌های دورتری از اعداد موجود را دنبال می‌کند، منتظر اتفاق دیگر باشید.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷