یکشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین- ندا شریف: با توجه به سلیقه خود یکی از روش‌های زیر را برای نصب تابلوها و قاب عکس‌ها در نظر بگیرید و دکوراسیون خانه را کامل کنید:

نحوه زدن تابلوها به دیوار

- برای زدن تابلوها، یک خط فرضی به عنوان قاب یا چارچوب کار در نظر بگیرید.

در داخل این چارچوب می‌توانید چهار تا بیست قاب‌عکس در اندازه‌های مختلف قرار دهید. در مورد کادر فرضی مربع شکل توجه داشته باشید که در چهار گوشه آن چهار قاب عکس قرار دهید تا زمینه کار کاملا چهار گوشه و مربع  و کلیت کار منسجم و یکپارچه شود.

به خط فرضی سفید در شکل زیر دقت کنید.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار

- از یک تصویر بزرگ استفاده کنید. تصویر یک منظره به اتاق معنا و مفهوم می‌بخشد و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

سعی کنید موضوعی انتخاب ‌کنید (مثلا تصویر پلی چوبی در دل جنگل) که کل فضای اتاق را تحت تاثیر قرار داده، به آن عمق و معنا ‌دهد.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار

- در صورتی که بخواهید یک گالری قابل تغییر داشته باشید، از طاقچه استفاده کنید.

با استفاده از دو طاقچه در اندازه‌های متفاوت می‌توانید قاب‌عکس‌های مختلف را روی آن‌ها گذاشته و بدون استفاده از میخ و چکش تا رسیدن به نتیجه دلخواه قاب‌های بیش‌تری به آن اضافه کنید، یا آن‌ها را تغییر داده، جابه‌جا کنید.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار 

- در صورتی که در تعداد دیوارهای خالی محدودیت دارید، از فضاهای بی‌استفاده کمک بگیرید. زدن تابلو روی قسمت‌های باریک، باعث زیبایی آن‌ها شده فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار 

- در صورت تمایل، یکی از دیوارهای اتاق را به کل چیزهای مورد علاقه خود اختصاص دهید. به این ترتیب هر روز می‌توانید با نگاه کردن به آن‌ها خاطرات خود را مرور کنید. برای این منظور می‌توانید مجموعه‌ای از قاب‌عکس‌های مختلف همراه با اشیایی که برای شما خوشایند و مثبت بوده را برای آن که جلوه کرده، ظاهر زیبایی پیدا کند، با گیره لابه‌لای قاب‌عکس‌ها بگنجانید.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار 

- اگر جزو کسانی هستید که از داشتن تابلوهای بسیار لذت می‌برید و مایلید اتاق شما بیش‌تر شبیه به یک گالری باشد، می‌توانید از تمام قسمت‌ها حتی کناره‌ها و چارچوب در استفاده کنید. تابلوها را روی زمینه تیره‌ به صورت قاب‌عکس‌های سیاه و سفید به دیوار بزنید.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار

- مجموعه‌ای از قاب‌عکس‌های کاملا متفاوت را می‌توان با در نظر گرفتن یک خط مستقیم فرضی در پایین دیوار به مجموعه‌ای منسجم تبدیل کرد. فقط کافیست یک سری از تابلوها را در پایین دیوار روی یک خط نصب کنید و تابلوهای دیگر را به دلخواه روی دیوار پخش کنید.

آشنایی با نحوه زدن تابلوها به دیوار 

moreچطور تابلوهای زینتی را نصب کنیم؟

  http://www.ikea.com

کد خبر 147810
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز