همشهری‌آنلاین: کره جنوبی با نتایجی که در دیدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا رقم خورد به عنوان تیم دوم گروه C جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها را بدست آورد و حریف تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

فوتبال کره‌جنوبی و استرالیا

به گزارش مهر، روز دوازدهم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا از ساعت 16:45 سه‌شنبه (28 دی) با برگزاری دو بازی همزمان از گروه C رقابت‌ها آغاز شد.

براین اساس در ورزشگاه السد شهر دوحه تیم‌های ملی استرالیا و بحرین به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به برتری یک برصفر زردپوشان استرالیا انجامید.

برای تیم ملی استرالیا در این بازی میل یدیناک در دقیقه 37 گلزنی کرد و تیمش را به یک پیروزی شیرین رساند. با این سه امتیاز استرالیا هفت امتیازی شد و با تفاضل گل 5+ در صدر جدول گروه C ایستاد تا در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم دوم گروه D برود.

در دیگر دیدار این گروه که بین دو تیم کره جنوبی و هند در ورزشگاه الغرافه شهر دوحه برگزار شد، سرخپوشان کره با نتیجه 4 بریک قهرمان چلنج کاپ را شکست دادند. برای تیم کره جنوبی در این بازی هان دونگ وون (6)، کو جائه چول (9) و دونگ وون جی (23) و هی مین سون (81) گلزنی کردند و سونیل چتری (12 - پنالتی) برای هند گلزنی کرد. کره جنوبی با برتری مقابل هند هفت امتیازی شد و با تفاضل گل 4 + در رده دوم گروه C ایستاد.

با نتایجی که در دیدارهای امشب مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا رقم خورد جدول رده بندی گروه C این رقابت‌ها به شکل زیر درآمد:

  • استرالیا 7 امتیاز - تفاضل گل 5+، 2
  • کره جنوبی 7 امتیاز - تفاضل گل 4+
  • بحرین 3 امتیاز
  • هند بدون امتیاز

مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا فردا چهارشنبه با برگزاری دو دیدار طبق برنامه زیر پیگیری خواهد شد:

چهارشنبه - 29/10/89

  • عراق - کره شمالی، ساعت 19:45، ورزشگاه الریان (گروه D)
  • امارات - ایران، ساعت 19:45، ورزشگاه قطراسپورت (گروه D)
کد خبر 126129
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز