همشهری‌آنلاین: ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع روابط عمومی حرفه‌ای الکترونیک و ارتباطات مؤثر برگزار می‌شود.

دکتر محمد سلطانی‌فر

به گزارش ستاد خبری همایش، دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته ‌علمی ‌این همایش با اعلام مطلب فوق، محور مقالات ششمین ‌همایش روابط‌عمومی الکترونیک را اعلام کرد.

دکتر سلطانی‌فر از کاربرد وب2 و وب3 در روابط عمومی، نقش ویکی‌ها در روابط عمومی، روابط عمومی الکترونیک و رادیو بلاگ‌ها، جایگاه رسانه‌های سنتی و روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی الکترونیک نقادی،شفاف‌سازی و پاسخگویی، نقش روابط عمومی الکترونیک در ایجاد همیت و احساس تعلق سازمانی، نقش روابط عمومی الکترونیک در بهره گیری از انواع رسانه‌های مکتوب ،دیداری و شنیداری، کاربرد شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی الکترونیک، شهروندان خبرنگار و روابط عمومی الکترونیک و سامانه‌های‌ یکپارچه ‌الکترونیک‌‌‌‌‌ درسازمان‌ و نقش‌آن‌ در روابط‌عمومی ‌الکترونیک (CRM، EPR،اینترنت) به عنوان 10 محور تعیین شده نام برد. [پایان عصر وب]

استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 89 از امکان بررسی مطالعات موردی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در این همایش خبر داد و افزود:در این بخش معرفی تجربه‌های موفق سازمانی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی در دستور کار قرار دارد و تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی می توانند عملکرد و توانمندی های خود را ارایه دهند.

دکتر سلطانی‌فر با بیان این که مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشد افزود: در ششمین همایش‌ روابط‌ عمومی‌ الکترونیک همچون دوره های پیشین از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در همایش مزبور اصل مقالات به طور کامل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت گفت: اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علاقمند می‌توانند تا تاریخ 25 اسفندماه سالجاری مقالات خود را به آدرس info@eprcenter.ir ارسال نمایند.

گفتنی است در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک مقالات ارایه شده در کمیته علمی مرکب از دکتر محمد سلطانی فر، دکتر سعید رضا عاملی، دکتر علی‌اصغر محکی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر شهیندخت خوارزمی و دکتر حمید ضیایی‌پرور مورد بررسی و قضاوت قرار خواهد گرفت. [اعضای کمیته علمی ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک معرفی شدند]

این همایش هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور در اردیبهشت ماه سال 90 در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 119925
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز