همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: روبروی جایگاه 40 سال در اختیار پرسپولیس بوده و امسال نیز آن را به استقلال نمی‌دهیم

دربی

منصور بیک محمدلو با اعلام این موضوع که باشگاه پرسپولیس با دادن سکوهای روبروی جایگاه به استقلال مخالف است در رابطه با درخواست باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن روبروی جایگاه در داربی دو تیم به ایسنا گفت: در 67 داربی گذشته روال این طور بوده که هواداران پرسپولیس روبروی جایگاه را در اختیار داشته‌اند و اصلا این موضوع به این خاطر بوده است که پرسپولیسی‌ها همیشه بیشتر از استقلالی‌ها بوده‌اند و 65 درصد ورزشگاه همواره در اختیار پرسپولیسی‌ها بوده است.

 وی افزود: مطرح کردن این موضوع پیش از داربی ( تاریخچه دیدارهای استقلال و پرسپولیس) مطمئنا باعث بوجود آمدن تنش می‌شود. ما باید فضای داربی را سالم کرده و حاشیه‌ها را دور کنیم. پرسپولیس با دادن این جایگاه با به استقلال مخالف است حتی اگر آنها میزبان باشند.

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص علاقه باشگاه پیکان به جذب اشپیتیم آرفی گفت: هنوز که مدیران پیکان صحبتی را در این مورد با باشگاه پرسپولیس انجام نداده‌اند. آخرین صحبتی که شده بود معاوضه آرفی با اولروم بود که با باشگاه تراکتورسازی انجام داده بودیم.

 بیک محمدلو در رابطه با انتخاب دستیار جدید دایی نیز گفت: هنوز فرد مورد نظر انتخاب نشده اما احتمالا دستیار دایی خارجی خواهد بود، هر چند از الان چیزی مشخص نیست.

 وی در مورد مصدومان پرسپولیس هم گفت: غلامرضا رضایی دنبال کارهای درمان خود است و پیشرفتش هم نسبتا خوب بوده و نوروزی هم بهتر شده است. ضمن این که فرید زرینه، پزشک تیم هنوز در ترکیه به سر می‌برد و در کیش به اردوی تیم ملحق خواهد شد.

کد خبر 116847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز