همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت آرش برهانی به دلیل بی‌نظمی اخراج شده است و همچنین تا زمانی که سازمان تربیت بدنی ساختمانی در اختیار باشگاه قرار ندهد ساختمان فعلی را به آنها تحویل نخواهد داد.

فتح‌الله‌زاده

به گزارش ایسنا، فتح الله زاده با تایید خبر اخراج آرش برهانی به دلیل بی‌نظمی گفت: برهانی خودش را به کادر فنی در اردوی کردان معرفی نکرد. به همین خاطر کادر فنی تصمیم گرفت او را کنار بگذارد تا کمیته انضباطی درباره او تصمیم‌گیری کند.

 وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برهانی به خاطر مشکلاتی که درقراردادش به وجود آمده در تمرینات حاضر نشده است، گفت: ما بیش از آنچه که به او تعهد داشتیم به او پرداخت کردیم باید به او 20 درصد می‌دادیم اما تا اینجای کار برهانی 50 درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است.

 فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که این دومین مورد است که شما در هفته اخیر بازیکنانتان را کنار می‌گذارید، گفت: متاسفانه یکی از سایت‌ها در راستای تخریب باشگاه به گونه‌ای با بازیکنان مصاحبه می‌گیرند که آنها را رودرروی باشگاه قرار می‌دهد. زمانی که با کوشکی صحبت کردیم او گفت آن صحبت‌ها را علیه باشگاه انجام نداده است. ضمن اینکه کوشکی از متعصب‌ترین بازیکنان استقلال است و او مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

 وی در پایان درباره علی اکبریان بازیکن سابق استقلال که در زندان به سر می‌برد هم گفت: باشگاه استقلال تمام تلاش‌اش را می‌کند تا اکبریان فرصت تازه‌ای را برای خودسازی پیدا کند و در این راستا کارهایی را هم انجام داده‌ایم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال در باره وضعیت ساختمان این باشگاه گفت: مطمئن باشید تا زمانی که از سازمان تربیت بدنی ساختمانی در شان باشگاه استقلال نگیریم ساختمان فعلی را تحویل نخواهیم داد.

 علی فتح الله زاده درباره خبری که سایت منتسب به امیررضا واعظی آشتیانی پیرامون واگذاری ساختمان استقلال به سازمان تربیت بدنی منتشر کرده است گفت: این ساختمان جزو اموال سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال است و سازمان می‌تواند هر تصمیمی برای آن بگیرد. استقلال مدیر دارد و سازمان تربیت بدنی هم صاحب دارد. کسانی که باید تصمیم بگیرند تصمیمشان را می‌گیرند. اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم آن را انجام خواهیم داد و پشت پرده مسئله‌ای وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه ساختمان فعلی باشگاه استقلال در شان این باشگاه نیست گفت: قصد داریم تا این ساختمان را تبدیل به احسن کنیم. در مورد این مسئله هم با رئیس سازمان تربیت بدنی صحبت کرده‌ایم کجای این کار ایراد دارد؟ آیا ما مرتکب گناهی شده‌ایم؟ ‌آیا آشتیانی ناراحت می‌شود که ساختمان بهتری برای استقلال بگیریم؟ ضمن اینکه احتمال وجود دارد که آشتیانی بدون تحقیق چنین خبری را منتشر کرده باشد.

 فتح الله زاده درپاسخ به این سوال که آیا با دادن این ساختمان نگران نیستید که ساختمان جدیدی را تحویل نگیرید، گفت: به هر حال ما کارمان را بلدیم، این را هم هواداران به خوبی می‌دانند. تا زمانی که ساختمان جدید را تحویل نگیریم ساختمان فعلی را تحویل نخواهیم داد. برعکسش ممکن است اتفاق بیافتد و شاید ما یکسال پس از آن که ساختمان جدید را تحویل گرفتیم ساختمان قدیمی را تحویل بدهیم!

 وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم شما ناراحتی محمددادگان را فراهم نمی‌کند، گفت: دادگان از جمله مدیرانی بوده که در زمان حضورش در فدراسیون فوتبال به فکر باشگاه‌ها بوده است. من به عنوان یک استقلالی باید از ایشان تشکر کنم. در آن زمان از دست او همین قدر برمی‌آمده که انجام داده است و کاری که ما می‌خواهیم بکنیم درراستای همان کاری است که دادگان انجام داده است.

 مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اردوی استقلال در کردان گفت: قرار بود به ترکیه برویم اما بعد از آن که 4-5 بازیکن ملی ‌پوش‌مان را به تیم ملی دادیم کادر فنی تشخیص داد که شاید اردوی خارج از کشور نتواند سود چندانی داشته باشد به همین خاطر اردوی‌مان را در کردان برپا کردیم که امکانات خوبی هم دارد.

کد خبر 116744
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز