همشهری‌آنلاین: محمدرضا شجریان که این روزها در تهران به سر‌ می‌برد قرار است به همراه گروه‌ شنهاز مرداد ماه در فستیوال بیت‌الدین لبنان کنسرتی برگزار کند و همزمان مشغول رایزنی‌هایی برای برگزاری کنسرت مهرماه در تهران و شیراز است

رفیعی، مدیرکنسرت‌های شجریان ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: بعد از بازگشت استاد از تور کنسرت در استرالیا، کانادا و آمریکا، مسئولان فستیوال بیت‌الدین از ایشان دعوت کردند که در این فستیوال دو روز کنسرتی برگزار کند.

رفیعی درباره خبر اجرای هفت شب کنسرت در سالن میلاد و شش شب در شهر شیراز گفت: متاسفانه خبری که روی یکی از سایت‌ها رفته درست نیست و آنها حتی منبع خبر خودشان را هم درج نکردند.

وی در توضیح این نکته گفت: روال برگزاری کنسرت در ایران این است که باید رایزنی‌هایی با دست‌اندرکاران سالن و نیز دفتر امور موسیقی وزارت ارشاد صورت بگیرد که البته تا به امروز همکاری‌های خوب و همدلانه‌ای داشتند و بعد از اطمینان خبرکنسرت از سوی شرکت و وب سایت اینترنتی این موسسه اعلام عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت که صحبت‌های اولیه برای برگزاری کنسرت در سالن میلاد، در نیمه دوم مهر و نیز اجرای دوشب کنسرت در حافظیه شیراز انجام شده اما هنوز قطعی نشده و اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقبا به آگاهی شهروندان و علاقه‌مندان استاد خواهد رسید.
 
 به گزارش همشهری‌آنلاین از سایت دل‌آواز، فستیوال بیت الدین، از سال 1985 ، تابستان هرسال با شرکت هنرمندان برجسته دنیا در کاخ بیت الدین برگزار می شود.

هر ساله حدود پنجاه هزار نفر در کاخ 200 ساله بیت الدین به تماشای برنامه‌های فستیوال می‌نشینند.

 شجریان و گروه شهناز به سرپرستی مجید درخشانی روز 6 آگوست، پانزدهم مرداد ماه، در بیست و پنجمین سالگرد این فستیوال کنسرت خواهند داشت.

گروه شهناز با هنرمندان، مجید درخشانی (سرپرست گروه و تار) ، رامین صفایی (سنتور) ، مژگان شجریان (سه تار)، محمدرضا ابراهیمی (عود)، شاهو عندلیبی(نی)، رادمان توکلی (تار)، حمید قنبری (تنبک) ، سامان صمیمی (کمانچه) ، حسین رضایی نیا (دف)، حامد افشاری (شهنواز)، مهرداد ناصحی (صراحی)، کاوه معتمدیان (سبو)، سحر ابراهیم (قانون)، نگار خارکن (صراحی)، جمشید صفرزاده (تندر)، داریوش آذر (شهبانگ) استاد شجریان را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

کد خبر 110873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز