دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: محمدرضا شجریان، هنرمند پرآوازه ایران که یک سالی است در خارج از ایران به سر می‌برد در پیام تسلیJی به همدرNی با زلزله‌زدگان منطقه آذربایجان شرقی پرداخت و از مردم خواست به یاری هموطنانشان بشتابند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سایت دل‌آواز، در پیام محمد رضا شجریان آمده است: «آذرآبادگان، آن قلب همیشه تپنده ایران در سرشت گیتی گرفتار شد و فاجعه‌ای انسانی به بار آمد.

آن عزبزان دیگر به ما بر نمی‌گردند اما باید به سراغ داغدیدگان بلازده برویم، با آنان همدردی کرده و زندگی آینده‌شان را دوباره‌سازی کنیم.

از این دوردست کاری شایان و درخور شأن آن مردم پیشتاز بر جانفشانی‌های میهنی، در حال حاضر از من برنیامد جز غم و ماتمی که بر دیگر ماتم‌هایم افزود.

دست خالیِ آن مردمانی را می‌بوسم که با همت خودیاری به سراغ هموطنان می‌روند و آنان را تنها نمی‌گذارند.»

به گزارش همشهری آ‌نلاین، شجریان بعد از زلزله بم در سال 81 کنسرت‌هایی را در داخل و خارج از ایران برای کمک به زلزله‌زدگان بم اجرا کرد که از جمله آن کنسرت همنوا با بم در تالار بزرگ کشور بود (با همراهی حسین علیزاده،کیهان کلهر و همایون شجریان) که به صورت سی دی تصویری و صوتی هم منتشر شد.

قرار بود این کمک‌ها به ساخت پروژه‌ای به نام باغ هنر بم بینجامد که به دلیل افزایش روز افزون هزینه‌ها، در نیمه‌های کار شجریان از ساخت و ادامه کار منصرف شد.

بلا دور، تنتان سالم و دلتان همیشه بی غم باد

کد خبر 181617
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز