گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد گفت: ایران کشور ثروتمند و برخورداری است که اگر عدالت اجرا شود حتی یک نفر فقیر و بیکار در کشور وجود نخواهد داشت. البته اجرای عدالت سخت‌ترین مرحله است.

رئیس‌جمهوری در ادامه سفر خود به استان خوزستان در اجتماع مردم این استان با اشاره به اینکه عده‌ای با تبلیغات و هیاهو قصد دارند چنین القا کنند که دولت ایران ضعیف شده است، تصریح کرد: ملت و دولت ایران امروز ده‌ها برابر قوی‌تر از یک سال گذشته در صحنه حضور دارد و دنیا بداند که با افتخار و عزت پرچم عدالت را در ایران و جهان همواره برافراشته نگه خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، وی شامگاه پنجشنبه در جمع ایثارگران استان خوزستان، ایثارگری را رمز ماندگاری یک ملت دانست و اظهار داشت: اگر امروز ملت ایران سربلند و شکست‌ناپذیر هستند همه به‌خاطر ایثارگری ایثارگران، شهدا و خانواده معظم شهیدان است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد:30 سال است که همه دشمنان بشریت و قدرت‌های استکباری علیه ملت ایران توطئه می‌کنند اما همواره ملت ایران پیروز صحنه است و روز به روز هم سربلندتر و عزیز‌تر می‌شود و تنها علت این موضوع وجود روحیه ایثارگری است که در آحاد مردم ایران موج می‌زند.

رئیس قوه اجرایی کشور افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی به تصور اینکه در جبهه آهنین ملت ایران خلل و ضعفی ایجاد شده است، به‌دنبال هجمه تبلیغاتی علیه کشورمان هستند و با این اقدامات خود بار دیگر نشان دادند که هنوز عظمت ملت ایران را نشناخته‌اند.

کد خبر 99543

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز