نماینده کارفرمایان در شورای‌عالی تأمین‌اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با مشکلات متعددی مواجه شده که علت اصلی آن نیز اختلاف بین هیأت‌مدیره و مدیرعامل است.‌

محمد‌مروج حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه مشورت در امور سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند در بهبود مشکلات مؤثر باشد، اظهار داشت: ذبیحی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، هیأت‌مدیره و شورای‌عالی تأمین‌اجتماعی را جدی نمی‌گیرد و تک نفره عمل می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ذبیحی از تمام مدیران قبلی سازمان تأمین اجتماعی از نظر سلامت مالی بهتر است، افزود: سازمان به درستکاری ذبیحی در امور مالی کسی را ندیده است ولی این کافی نیست.

مروج حسینی در ادامه بیان داشت: ذبیحی به اساسنامه توجهی ندارد و این به‌علت بی‌تجربگی وی است، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بدون مشورت هیأت‌مدیره اقدام به جابه‌جایی مدیران ارشد می‌کند.

نماینده کارفرمایان در شورای‌عالی تأمین‌اجتماعی درخصوص جلسات ماهانه شورای‌عالی تأمین اجتماعی یادآور شد: جلسات شورای‌عالی تأمین اجتماعی مدت‌هاست که برگزار نشده است البته شورای‌عالی تأمین اجتماعی جلسه فوق‌العاده درخواست کرده است که هنوز موافقت نکرده‌اند.

وی درخصوص کسری میلیاردی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی 3 هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان سال کسری دارد.مروج حسینی درخصوص اختلاف شورای‌عالی با هیأت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: هیچ اختلافی بین هیأت‌مدیره و شورای‌عالی تأمین اجتماعی وجود ندارد بلکه اختلاف اصلی بین هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی است.

کد خبر 99004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز