مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

گروه شهری: پروژه‌هایی مانند تونل توحید به‌عنوان یک شاهکار عمرانی و ترافیکی باید در تمام ایران اجرایی شود

این اظهارنظر نمایندگان مردم درباره بزرگ‌ترین پروژه عمران شهری کشور است. معصومه آباد عضو شورای شهر تهران و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و مجید نصیرپور نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اجرای تونل توحید این طرح را اقدامی بزرگ در شهر تهران دانستند.

معصومه آباد وضعیت تونل توحید را بسیار عالی دانست و گفت: این پروژه توانمندی‌های مهندسی و صنعت راه‌سازی ایرانی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حرکت مثبت شهرداری در اجرای پروژه تونل توحید گفت: راه‌ها و خیابان‌های شهر مانند رگ‌های بدن هستند که اگر مشکلی برای آنها به‌وجود‌ آید، بدن انسان به‌خوبی کار نخواهد کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: راه‌ باید همیشه باز باشد تا شهر درکمال آرامش به‌کار خود ادامه دهد، برای تسهیل در تردد خودروها در شهر نیز می‌بایست تمهیداتی چون تونل یا پل در نظر گرفت تا شهر از بحران ترافیک خارج شود.

مجید نصیرپور، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرداری تهران طی سال‌های اخیر روند کاری مناسبی داشته‌است و در این دوره‌ برخلاف گذشته، به ‌وظایف اصلی خود از جمله خدمت‌رسانی به مردم و تسهیل در تردد خودروها پرداخته که یکی از آنها ساخت تونل توحید بوده است.

نصیرپور ادامه داد: تسهیل در تردد مردم یکی از وظایف شهرداری است که در این سال‌ها به‌خوبی به آن پرداخته شده، مجلس نیز همه تلاش خود را به کار گرفته تا شهرداری تهران در امور عمرانی خود با مشکلی روبه‌رو نشود.

کد خبر 94210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز