یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

محمدباقر قالیباف: پاک سیرتان نوشیده از زلال نور که عمری را به مجاهدت در راه اعتلای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی سپری کرده

و دغدغه‌ای جز تحکیم پیوند میان مسلمانان و تثبیت امنیت مردم محروم خطه سیستان و بلوچستان نداشتند، به دست کوردلان دیوسیرت، شهد شهادت نوشیدند.

جامه فاخر شهادت برازنده قامت این ایثارگران فداکار بود؛ همانان که توش و توان خود را از جوانی تا لحظه میعاد بر کوله همت نهاده، صعوبت خدمت بی‌منت در شرایط دشوار را به جان خریدند و دم برنیاوردند.

شهادت مجاهدان سرافراز و حماسه‌آفرین، فرزندان دلاور زادبوم خراسان، سرداران نور علی شوشتری و رجب محمدزاده و نیز جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و همچنین سران قبایل و عشایر استان سیستان و بلوچستان، یادآور این واقعیت است که بدخواهان ایران و اسلام، همچنان مترصد ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. پس برماست که با مجاهدت، از این گوهر به یادگار مانده از حضرت امام‌خمینی(ره) صیانت کنیم و رسالت دینی و ملی خود را جامه عمل بپوشانیم.

این حادثه دردناک را می‌توان به مثابه هشداری به غفلت‌زدگان دانست و باید گفت، هرگونه تعلل و سستی در ادامه و استمرار راه امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری خسارت‌هایی جبران‌ناپذیر را به‌دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) و همچنین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و به‌خصوص به خانواده‌های داغدار آن سرافرازان، یاد و نام شهیدان بزرگوار را گرامی می‌دارم و از خداوند، رضایت و مغفرت برای آنان و طلب دستگیری برای خویش را خواستارم. امید است خون پاک و مطهر این عزیزان، اتحاد و انسجام امت اسلامی و ثبات و امنیت پایدار ملی را بیش از پیش استحکام بخشد.

کد خبر 93121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز