گروه ورزشی: نتایج ضعیف پرسپولیس موجب شد تا خیلی‌ها مدیر عامل پرسپولیس را عامل اصلی ناکامی پرسپولیس بدانند.

اوج  این نارضایتی‌ها در نظرسنجی برنامه 90 بود که  بیش از 70 درصد هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال، انصاری‌فرد را مسبب اصلی ناکامی‌ها دانستند. موضوعی که حتی واکنش انصاری‌فرد را نیز به همراه داشت و او گفت کاری خواهد کرد که فردوسی‌پور در پایان فصل مجبور به عذرخواهی شود اما به نظر می‌رسد زودتر از آنکه فردوسی‌پور مجبور به عذرخواهی از مدیرعامل پرسپولیس شود انصاری‌فرد مجبور است این باشگاه را ترک کند.  طبق اخبار رسیده از سازمان تربیت‌بدنی قرار بود روز گذشته اعضای هیات مدیره پرسپولیس، رئیس مجمع و پس از آن مدیرعامل این تیم انتخاب شوند.

تغییر و تحولات به وجود آمده در هرم مدیریتی سازمان تربیت‌بدنی باعث شده بود که رئیس جدید سازمان در اولین گام به صورت جدی به تغییرات مدیریتی در پرسپولیس فکر کند. به همین دلیل بحث تغییر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس در دستور کار مسئولان سازمان قرار گرفته است؛ موضوعی که هر لحظه احتمال تحقق آن وجود دارد.

فرخزادی: نمی‌توانم بگویم چقدر شانس دارم

عضو هیات مدیره پرسپولیس که از او به عنوان گزینه اصلی مدیریت این باشگاه نام برده می‌شود با احتیاط خاصی از نشستن روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس حرف می‌زند. فرخزادی در مورد گمانه‌‌زنی‌های اخیر در رابطه با احتمال مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس می‌گوید: «باور کنید من از این موضوع بی‌خبرم که قرار است مدیرعامل پرسپولیس شوم، چون در واقع هیچ صحبتی از سوی سازمان تربیت‌بدنی با من نشده است.» 

وی در ارتباط با اینکه بیشترین شانس را در بین سایر گزینه‌ها برای رسیدن به این عنوان دارد می‌گوید: «من نمی‌توانم بگویم که چه اندازه برای مدیرعاملی پرسپولیس شانس دارم چون من در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستم و در واقع سجادی و سایر مسئولان سازمان تربیت‌بدنی به دنبال انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس هستند و آنها تصمیم‌گیرنده اصلی‌ هستند و آنها می‌توانند در این خصوص صحبت کنند.»

فرخزادی در مورد شهرآورد تهران می‌گوید: «بازیکنان ما به هیچ وجه نمی‌خواستند شهرآورد مساوی شود، چون آنها با تساوی در شهرآورد پاداشی در حدود پنج میلیون تومان را از دست دادند.  مطمئن باشید هیچکس به مسئولان تیم ما و استقلال نگفته بود که شهرآورد باید مساوی تمام شود.»

کلانی: مدیرعاملی پرسپولیس به دادکان هم پیشنهاد شده بود

کارنامه بسیار موفق در دوران بازیگری در کنار شخصیت خاص و منحصر به فرد حسین کلانی بازیکن سابق پرسپولیس موجب شده تا نام وی هم در میان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس شنیده شود. حسین کلانی در این رابطه به همشهری می‌گوید: «باور کنید من از این موضوع که قرار است مدیرعامل پرسپولیس شوم کاملا بی‌خبرم. چند بار جهت پیگیری پروژه‌ای به سازمان تربیت‌بدنی رفتم، شاید این موضوع موجب شده شایعه مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس مطرح شود.» وی در ادامه افزود: «به نظر من عابدینی، کاشانی و فرخزادی بهترین نفراتی هستند که می‌توانند در مسند مدیرعاملی برای پرسپولیس مثمر ثمر باشند.

تیم پرسپولیس با مدیریت کاشانی و عابدینی قهرمان شد، ضمن آنکه فرخزادی نیز در باشگاه پرسپولیس در سمت‌های مختلف کار کرده و قطعا می‌تواند در صورت انتخاب مفید واقع شود. هر کدام از این افراد دارای تجارب ارزنده‌ای در باشگاه پرسپولیس هستند که نباید آن را نادیده گرفت و از دید من وقتی پرسپولیس با این نفرات بهترین نتایج را کسب کرده بنابراین به صورت غیرقابل تردید می‌توان بار دیگر به آنها اعتماد کرد.» 

کلانی در پاسخ به این موضوع که در صورت ارائه پیشنهاد مدیرعاملی آیا آن را قبول کرده و می‌تواند در سمت جدید موفق عمل کند، می‌گوید: «من در جریان کارهای اداری نبودم و تجربه مدیریتی در فوتبال ایران نداشتم، اما اگر پیشنهاد مدیریت به من ارائه شود، مشروط آن را قبول خواهم کرد چه بسا اعتقاد دارم پیش از این به دادکان هم پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس ارائه شده اما ایشان هم قطعا شرایطی برای قبول مدیرعاملی پرسپولیس داشته‌اند.»

انصاری‌فرد: خدا کند زودتر تکلیف مدیر باشگاه روشن شود

عباس انصاری‌فرد پیرامون شهرآورد روز جمعه گفت: «پرسپولیس به‌خصوص در نیمه‌دوم عملکرد قابل قبولی داشت و صاحب موقعیت‌های خوبی شد. معتقدم اگر پس از گل اول، رویه تاکتیکی تیم ما برای حفظ نتیجه تغییر می‌کرد، جواب می‌گرفتیم. همچنین فرصت‌های گلزنی دیگری هم بود که متاسفانه بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند. در هر حال پرسپولیس می‌توانست در این شهرآورد برنده باشد که نشد.» وی درباره علت عدم حضور کریم باقری در این مسابقه خاطرنشان کرد: «باقری با نظر مربیان تیم بازی نکرده و قطعا علت آن هم عدم آمادگی لازم وی بوده است. بعید می‌دانم نقل‌ قول‌هایی که بعضا از او درباره وجود تبانی در شهرآورد مطرح می‌شود، صحیح باشد.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشخص‌شدن وضعیت مدیریتی تیمش گفت: «از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه و مشخص شدن اعضای آن هیچ اطلاعی ندارم. خدا کند هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه روشن شود. من هم از هر تصمیمی که مسئولان سازمان تربیت‌بدنی در این راستا بگیرند، تبعیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس صاحب تشکیلات خوب و منسجمی شود. تنها توصیه‌ام به سازمان تربیت‌بدنی این است که هر کسی می‌خواهد به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت کند، اختیار لازم را برای برنامه‌ریزی جهت ارتقای جایگاه باشگاه داشته باشد.»

کد خبر 91933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز