یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: زن و شوهر جوان که به بهانه خرید خانه از افراد آشنا و اقوام خود کلاهبرداری می‌کردند، پس از فریب بازیگر مشهور سینما و تلویزیون نقشه کلاهبرداری 70 میلیون تومانی از وی را به اجرا درآوردند.

مدتی پیش یکی از بازیگران مشهور سینما با مراجعه به  مجتمع قضایی شمیران از زن و شوهری که به بهانه خرید خانه از او کلاهبرداری کرده بودند،  اعلام شکایت کرد.

وی به قاضی پرونده گفت: دو سال پیش زن و شوهری که مدتها آنها را می‌شناختم و با آنها رفت و آمد خانوادگی داشتیم به من پیشنهاد خرید خانه ای را دادند که به گفته آنها قیمت بسیار خوبی داشت و سرمایه گذاری خوبی برای آینده محسوب می‌شد.

وی ادامه داد:  این زن و شوهر با چرب زبانی و سوء استفاده از اعتمادی که به آنها داشتم مرا فریب داده و برای خرید خانه مبلغ 71 میلیون تومان از من گرفتند، اما پس از گذشت ماهها از این ماجرا در حالی که قرار بود سند خانه به زودی به دستم برسد، هیچ خبری از خانه و سند آن نشد و هنگامیکه از آنها خواستم تکلیف خانه ام را هر چه زودتر مشخص کنند، شروع به تهدید کرده و گفتند اگر از آنان شکایت کنم زندگیم را نابود خواهند کرد.

پس از اظهارات زن بازیگر در حالی که هر روز به تعداد شاکیان این زوج کلاهبردار افزوده می‌شد،  قاضی پرونده دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد که ماموران پلیس در تحقیقات خود دریافتند، متهمان تمامی‌طعمه‌های خود را از بین افراد آشنا و اقوام انتخاب کرده و با سوء استفاده از اعتماد آنها و به بهانه خرید خانه‌های مناسب، آنها را فریب داده و با دریافت مبالغ هنگفتی نقشه شوم خود را عملی می‌کردند.

همچنین در این تحقیقات مشخص شد که زوج کلاهبردار برای جلوگیری از شکایت طعمه‌هایشان با ارسال نامه و نوارهای ضبط شده، آنها را تهدید به پرونده‌سازی و فرستادن به زندان می‌کردند.

با به دست آمدن این اطلاعات، دستور بازداشت زوج کلاهبردار صادر شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 8828

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز