چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نخستین روز کنسرت گروه بهار به خوانندگی هنگامه اخوان که قرار بود امروز 14 مرداد در تالار وحدت برگزار شود به دلیل استقبال کم تماشاگران لغو شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین هنگامه اخوان سرپرست و خواننده گروه بهار با اعلام این خبر گفت : لغو کنسرت امروز گروه به این دلیل بوده که برای این برنامه تبلیغات مناسبی صورت نگرفته بود و حدود 300 تا 400 بلیط به فروش رسیده است و با توجه به خالی ماندن نیمی از سالن تصمیم گرفته شد روز اول این برنامه لغو شود.

هنگامه اخوان در ادامه افزود: کنسرت روزهای 15 و 16 گروه بهار در تالار وحدت همچنان به قوت خود پا برجا است.

‎روابط عمومی بنیاد رودکی نیزاعلام کرده است علاقمندانی که بلیط  این تاریخ را خریداری کرده‌اند می توانند برای تعویض بلیط ‏و یا دریافت وجه پرداختی به گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.‏

 به گزارش همشهری‌آنلاین در این کنسرت که توسط موسسه نیکوکاری مهرآفرین و به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی  همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود، گروه بهار به خوانندگی هنگامه اخوان را نوازندگانی چون چون بیتا رضوی: سه تار، آذر زرگریان: تار، سونیا: کمانچه، مرجان راوندی: عود و نغمه فرهمند: تنبک به همراهی می‌کنند.

در این کنسرت قطعات «موسم گل» با شعری از وحید دستگردی و آهنگ موسی‌خان، «آتشی در سینه دارم جاودانی»، «مستی دام»، «فنجان شب»، «خون جوانان» و «دیلمان» را در دستگاه دشتی و «امان زهجر رخ یار» با شعری و آهنگ از محمد امیرجاهد و تصنیف «نرگس مست در ابواعطا» را اجراخواهند کرد.

کد خبر 87138

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز