گروه حوادث: مرد جوانی که به بهانه بازجویی از پسران نوجوان آنها را به کلبه وحشت کشانده و مورد‌ آزار قرار می داد در بازجویی ها به آزار 20 کودک اعتراف کرد.

ماجرای آدم ربایی های این جوان موتورسوار، هنگامی آغاز شد که اواسط آذر ماه خانواده دانش آموز 15 ساله‌ای با مراجعه به ماموران کلانتری 106  اعلام  کردند مرد موتور سواری پس از ربودن فرزند آنها وی را مورد آزار قرار داده است.

با این شکایت، کارآگاهان تحقیقات خود را برای یافتن مرد جوان آغاز کردند.

در جریان بازجویی از نوجوان دانش‌آموز، وی  در توضیح ماجرای وحشتناکی که برایش رخ داده بود گفت: بعد از ظهر دیروز ، با تعطیل شدن مدرسه در حال بازگشت به خانه‌مان بودم که ناگهان جوان موتور سواری با معرفی خود به عنوان مامور پلیس با این بهانه که مزاحم دختری شده‌ام، از من خواست برای پاسخگویی به سئوالات پلیس سوار موتور وی شوم.

هنگامی که با وی مخالفت کرده و گفتم  احتمالا اشتباه شده است، جوان موتور سوار با لحن خشنی مرا تهدید کرد در صورتی که به دستور او عمل نکنم، برخورد شدیدی با من خواهد کرد، من هم با تصور اینکه با اثبات بی گناهی‌ام موضوع روشن خواهد شد ترک موتور او سوار شدم.

این نوجوان در ادامه افزود: مرد ناشناس بعد از آنکه 20دقیقه مرا در خیابانهای شرق تهران چرخاند، مقابل یک خواربارفروشی توقف کرد و لحظاتی بعد با خروج از خواربارفروشی، چشمان مرا با چسب زخم‌ بست و کلاه کاسکت خودش را بر روی سرم قرار داد تا متوجه نشوم از چه مسیرهایی عبور می کند.

او لحظاتی بعد مقابل آپارتمانی چهار طبقه متوقف شد و در حالیکه چشمانم جایی را نمی دید مرا به یکی  از واحدهای آپارتمان برد و بعد از آنکه وانمود کرد در حال بازجویی است به بهانه اینکه حکم تعزیر برایم صادرشده مرا مورد آزار قرار داد و پس از 2ساعت در خیابان رها کرد.

افزایش شاکیان

در حالیکه تحقیقات برای یافتن این مرد ناشناس آغاز شده بود ، کارآگاهان پلیس متوجه شکایت های مشابهی در کلانتری‌های 127و107 شدند ، به این ترتیب به دلیل حساسیت ماجرا ادامه بررسی‌ها بر روی این پرونده به اداره پنجم آگاهی تهران محول شد، و در حالیکه تعداد شاکیان پرونده به 12نفر رسیده بود کارآگاهان با کنترل نامحسوس محدوده فعالیت‌های مرد موتور سوار ، عکس چهره‌نگاری شده وی را برای کارآگاهان پلیس سراسر کشور مخابره کردند.

درحالیکه تحقیقات پلیسی زیر نظر بازپرس قیصری رئیس شعبه 5 دادسرای جنایی پایتخت ادامه داشت، کارآگاهان دریافتند مرد ناشناس، از اواخر اسفند84 ربودن طعمه هایش رامتوقف کرده و دیگر شکایتی به اداره آگاهی گزارش نشده است.

آغاز دوباره شکایتها

در حالیکه تصور می‌شد متهم اقدامات سیاه خود را متوقف کرده است ، شنبه گذشته با ارایه شکایت مشابه دیگری،تیم پلیسی تمام مناطق فعالیت متهم را که حوالی دبیرستانهای پسرانه شرق پایتخت بود تحت کنترل دقیق  قرار داد و بعد از یک هفته مراقبت ویژه، متهم را که به دنبال طعمه جدید خود بود طی یک عملیات تخصصی ظهر پنجشنبه گذشته شناسایی و دستگیر  کردند.

برپایه این گزارش از هنگام دستگیری این متهم شاکیان وی که به 12 نفر رسیده‌اند با مراجعه به اداره آگاهی او را شناسایی کرده‌اند. این درحالیست که شاکیان هیچ یک از 20 مظنون قبلی پرونده را شناسایی نکرده بودند.

این گزارش حاکی از این است که بسیاری از قربانیان این مرد که قاسم نام دارد بعد از وقوع حادثه با اینکه دارای شرایط تحصیلی مناسبی بودند از ترس تکرار این چنین حوادثی ترک تحصیل کرده اند.

قاسم 35ساله، مجرد، دارای مدرک دیپلم است که تا قبل از دستگیری به ساخت وساز منزل فعالیت داشت روز گذشته در پاسخ به تمام سئوالات بازپرس قیصری گفت: من بی گناهم و مرا اشتباها دستگیر کرده اند و اعترافاتم درباره آزار 20 نوجوان درشرایط خاص بازجویی پلیسی بوده است.

ولی وی هنگامیکه دربرابر ادله پلیسی و نتیجه آزمایشات پزشکی قانونی قرار گرفت با اعتراف به جنایت سیاه گفت: من پشیمان هستم به من فرصت دهید رضایت شکات راجلب کنم کارآگاهان تحقیقات خود درخصوص شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده که به هر دلیل تاکنون به پلیس مراجعه نکرده اند را ادامه می دهند.

کد خبر 8709

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز