رسانه‌های عرب زبان با پوشش لحظه به لحظه مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران به حضور گسترده شهروندان ایرانی در این مراسم اذعان کردند.

وداع با پیکر مطهر رئیس جمهور شهید در مصلی امام خمینی (ره)

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکرهای رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان که به همراه جمعی از یاران ایشان در سانحه هوایی دلخراش اخیر به شهادت رسیدند در تهران، باعث شد رسانه‌های عربی نه تنها به پوشش لحظه به لحظه این مراسم بپردازند بلکه زبان به اعتراف باز کرده و از حضور گسترده ساکنان پایتخت ایران در این مراسم گزارش دهند.

در همین خصوص شبکه ماهواره‌ای اسکای نیوز در خبری نوشت: ده‌ها هزار ایرانی از نخستین ساعات بامداد امروز در تهران پایتخت این کشور برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران تجمع کردند.

رسانه‌های عربی حیرت زده شدند | تصاویر

بخش عربی فرانس ۲۴ نیز با پوشش این مراسم نوشت: ده‌ها هزار ایرانی از صبح زود در مرکز تهران برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور که جان خود را در یک سانحه هوایی از دست دادند تجمع کردند.

رسانه‌های عربی حیرت زده شدند | تصاویر

بخش عربی سایت خبری میدل ایست در این خصوص نوشت: مراسم تشییع رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران با حضور جمع گسترده ای از ساکنان پایتخت این کشور در خیابان انقلاب تهران آغاز شد.

رسانه‌های عربی حیرت زده شدند | تصاویر

بخش عربی سایت بی بی سی نیز با پوشش این مراسم نوشت: پیکرهای رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران به دانشگاه تهران رسید و قرار است آیت الله خامنه ای بر آنها نماز بخواند.

رسانه‌های عربی حیرت زده شدند | تصاویر

سایت عربی صدی البلد نیز با پوشش این مراسم و انتشار یک کلیپ ویدئویی نوشت: حضور گسترده ده‌ها هزار ایرانی در خیابان‌های تهران برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور را مشاهده می‌کنید.

سایت شبکه المیادین نیز با پوشش لحظه به لحظه این مراسم نوشت: بعد از برگزاری مراسم تشییع میلیونی در شهر قم، اینک شاهد برگزاری مراسم باشکوه تشییع در تهران پایتخت ایران هستیم.

رسانه‌های عربی حیرت زده شدند | تصاویر

پایگاه خبری بوابه الاهرام مصر نیز نوشت: ده‌ها هزار تن از ساکنان پایتخت ایران با حضور در خیابان‌های تهران برای شرکت در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید این کشور تجمع کردند.





کد خبر 854135
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha