معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: افتتاح پروژه سد قیز قلعه سی اهمیت ویژه ای برای استاندار شهید داشته و ایشان برای فرا رسیدن این روز، روزشماری می کردند.

مالک رحمتی

فائزه زنجانی- همشهری آنلاین: جبارعلی ذاکری با اشاره به روش کاری شهید مالک رحمتی و خستگی ناپذیری این شهید والا گفت: شهید رحمتی عاشق ایران اسلامی و مردم و فردی سخت کوش و پیگیر بودند.

وی ادامه داد: این شهید والا در طول چند ماهی که به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شده بود، به دنبال یافتن راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی و رفع مشکلات مردم بوده و همواره در حال تکاپو مشاهده می شدند.

ذاکری ادامه داد: تصمیم گیری های ویژه و خاص ایشان برای رفع موانع در همین مدت کوتاه توانست برای همه نمود داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این شهید والامقام برای افتتاح پروژه سد قیز قلعه سی از ۱۰ روز گذشته سر از پا نمیشناخت، گفت: این پروژه برای دکتر رحمتی اهمیت ویژه ای داشت زیرا به عنوان بزرگترین پروژه های آبی شمالغرب کشور مطرح بوده و با آن هشت هزار هکتار اراضی زیر کشت قرار گرفته یا کشت دیم به آبی تبدیل میشد.

ذاکری ادامه داد: شهید رحمتی برای روز ۳۰ اردیبهشت و افتتاح این پروژه روزشماری می کرد، زیرا علاوه بر دلایل بالا، این سد را سد دوستی بین ملت ایران و آذربایجان می دانست.

وی افزود: تفکر ایشان این بود که با افتتاح این سد، مشکلات و محدودیت هایی که در طول دو سال گذشته برای ورود به ایران از طرف مقابل بود، می توانست حل و فصل شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دکتر رحمتی برای این روز، هفته ها تلاش کرد تا این اتفاق به خوبی عملیاتی شود. این اتفاق انجام شد اما خودشان شربت شهادت را نوشیده و به آرزوی حود دست یافتند.

کد خبر 853784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha