وقتی پای دفاع از خاک مهین باشد، تمام ایرانی‌ها بسیج می‌شوند، حال اگر خبرخوبی در این زمینه منتشر شود که بله! نیروهای نظامی ایران در عملیات «وعده صادق» گُل کاشته‌اند و توانسته‌اند هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را از اساس بشکنند، ایرانی‌ها یک مقدار متفاوت‌تر عمل می‌کنند.

تخفیف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در اینجا هر ایرانی غیوری می‌خواهد در این پیروزی شادی‌بخش شریک باشد، حال یکی در فضای مجازی مطلبی می‌زند، دیگری شیرینی و چایی پخش می‌کند، فرد دیگری سرود «ای ایران» را پخش می‌کند، کمی آن‌سو تر هم جلسه دعای سلامتی حرفو نصرت برای رزمندگان اسلام بر پا می‌شود.

۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران

حال بخوانید از یک هم‌وطن سیستان و بلوچستانی که با ۲۰ درصد تخفیف؛ ناز شست دفاع جانانه از خاک ایران، این گونه جشن گرفته است.

کد خبر 845365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IQ ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    دهه شصت شهید میاوردن و بمباران شهرها بود ولی مردم موقع پخش مارش پیروزی عملیات ها شیرینی پخش میکردن اتحاد رمز پیروزی ست نیروی انتظامی داره یک مقدار خشن عمل میکنه در بحث حجاب درست نیست با این جوانان دهه هشتادی بدتر میشه بیشتر از این مردم رو از نظام دور نکنیم غیرت مردان ایرانی رو مهک نزنید طرف فیلم گذاشته میگه زنم رو کتک زدن این چه بساطی درست کردید برای ملت خودتون خواهر مادر زن بچه دارید درست نیست این حرکات
  • مجتبی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    مگه چند درصد میکشه روش که ۲۰٪تخفیف میده...🙄