روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت: اردن ده‌ها هواپیمای بدون سرنشین ایران را که در راه اسرائیل بودند در یک همکاری بی سابقه با تل آویو رهگیری و منهدم کرد.

پادشاه اردن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یک نویسنده عرب زبان ساکن آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت: اردن ده‌ها هواپیمای بدون سرنشین ایران را که در راه اسرائیل بودند در یک همکاری بی سابقه با اسرائیل رهگیری و منهدم کرد.

گفتنی است کاربران عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی از اقدامات اردن در خیانت به جهان اسلام و همراهی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده اند.

کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس زیر نوشتند: پادشاه اردن و ولیعهدش تا آخرین قطره خونِ مردمِ اردن آماده دفاع از رژیم صهیونیستی هستند!

در همین حال کانال تلگرام شبکه تلویزیونی وزیر خارجه اردن اعلام کرد: در اعتراض به اظهارات توهین کننده به اردن که در خبرگزاری ایران منتشر شد، سفیر ایران را احضار کردیم.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد کاخ سفید اعلام کرد بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با عبدالله دوم پادشاه اردن در مورد وضعیت غرب آسیا گفتگو کرد.

خشم ادرنی‌ها از حمایت دولتشان از رژیم صهیونیستی
بنابر اعلام رادیو ار اف‌ای فرانسه، اردن طی حمله ایران به فلسطین اشغالی که در بامداد روز یکشنبه ۱۴ آوریل صورت گرفت، ده‌ها موشک و پهپاد ایران را که قصد داشتند با عبور از حریم هوایی این کشور (اردن) به اهدافی در اسرائیل برخورد کنند هدف قرار داده است.
رادیو ار اف‌ای فرانسه این اقدام اردن را کمک به دولت اسرائیل توصیف کرد. این در حالی است که این اقدام اردن خشم مردم این کشور را برانگیخت. اردنی‌ها با متهم کردن این اقدام امان، دولتشان را تحت فرمان اسرائیل توصیف کردند.

عمر شهروند اردنی، در مصاحبه با رادیو ار اف‌ای فرانسه گفت: گمان می‌رفت اردن به موشک‌های ایران اجازه عبور دهد، چرا که ایرانی ها، دشمن ما و دشمن همه اعراب را هدف قرار می‌دهند.
نور، یک شهروند دیگر اردنی گفت: مداخله اردن به این معناست که امان مانند آمریکا و انگلیس در دفاع از اسرائیل شرکت کرده و این برای ما شرم آور است.
وی تاکید کرد اردن باید از جانبداری از طرفین مناقشه اجتناب کند.

ناظران اردنی نگران هستند که مداخله اردن در حمله ایران به اسرائیل، به رویارویی نظامی با قدرت‌های منطقه منجر شود و این در حالی است که مقامات اردنی اقدام خود را اینگونه توجیه کرده اند که پاسخ آنها به موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، در درجه اول، با هدف محافظت از اردنی‌ها و همچنین حاکمیت حریم هوایی این کشور بوده است.

این در حالی است پیش از این دولت اردن به جنگنده های رژیم صهیونیستی برای عبور از حریم هوایی این کشور به منظور حمله به اهداف سپاه پاسداران در خاک سوریه مجوز داده بود.

کد خبر 845002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 24
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    65 4
    پادشاه اردن ابلق هستش . یعنی دورگه هست اکر چنین کاری نمی کرد تعجب میکردیم
    • حسن IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      12 9
      حال که انتقام حاصل شد. تمرکز دولتمردان روابط صلح آمیز بین المللی باشد تا ایران آباد و آزاد داشته باشیم و مردم در رفاه باشند.
  • ج ح IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    93 5
    اگر حاکمان خیانت کار ومزدور عرب نبودند اسراییل اینقدر گستاخانه ملت فلسطین را سلاخی نمی کرد.
    • GB ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      16 56
      اونا هم در وهله اول بفکر منافع مردم کشور خودشون هستن
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      51 4
      بسیاری از مردم اردن فلسطینی هستند و مخالف حاکم بی دینش
    • مرتضی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      15 1
      گل گفتی اگه این بی عرضه ها نبودن الان از اون سر دنیا پایگاه های آمریکا اینجا نبود
  • فاطمه IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    66 4
    به زودی خواهید دانست که پادشاه اردن همان سفیانی ملعون است
    • ندا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      24 2
      به سفیانی می‌خورد که در این صورت با کمک اسرائیل و غرب ، داعش و وهابیون و سُفیانی ها را حمایت و از آنجا به مسلمانها حمله و لشگر کشی خواهد کرد
  • کدخدا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    49 5
    چرا وزارت امور خارجه سفیر این کشور پست و حقیر و خائن به اعراب و آرمان فلسطین را احضار نمی‌کند باید یک درس حسابی هم به اردنی ها داد
    • احمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      5 10
      چیزی که نمی دونی الکی نگو اردن از نظر قانونی می تونه از ایران به جرم نقص حریم هوایی اش شکایت کنه البته اگه به اسراییل کمک نمی کرد محبوب فلسطینیان و اردنی ها می شد.
  • الیاس نورایی US ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    43 2
    اردن دولت ...زاده ای دارد ودشمنی دیرینه باایران دارد از زمان جنگ عراق اگر یادتان باشد اولین شلیک خمپاره ملک حسین پادشاه خبث اردن بود
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    54 5
    از شاه اردن خائن تر زنش ملکه رانیاست با اینکه فلسطینیه ولی خائن به کشور ومردمشه.خاک بر سر هر چی وطن فروش
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    43 4
    نمیشه یه دوتا موشک منحرف بشه سمت کاخ این اردنی الدنگ
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    27 1
    آمریکا عناصر داعش را در اردن آموزش داده است آمریکا عناصر داعش را در اردن آموزش داده است منابع آگاه اردنی از اقدام آمریکا در آموزش دادن تروریست های داعش در یکی از پایگاه های نظامی اردن خبر دادند. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، منابع اردنی تأکید کردند که ده ها تن از اعضای گروه تروریستی داعش در یکی از پایگاه های نظامی این کشور آموزش دیده اند، و این اقدام بخشی از کمک های پنهانی آمریکا به گروه های مسلح مخالف سوریه صورت گرفته است. سایت خبری "ایلاف" به نقل از برخی مسؤولان اردنی آگاه اعلام کرد، که مربیان و نظامیان آمریکایی سال 2012 اعضای داعش را در یکی از پایگاه های مخفی در اردن آموزش داده اند. به گفته این مسؤولان، اعضای داعش که در این دوره های آموزشی حضور داشتند. البته آنها مدعی شدند که آمریکایی ها این تروریستها را قبل از آموزش ارزیابی کرده بودند تا هیچ گونه ارتباطی با گروه های تندرو مانند القاعده نداشته باشند.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    34 2
    اردن جنایتکار هم به صورت علنی و آشکار به اسرائیل جنایتکار در برابر حمله ایران کمک کرد!؟
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    29 1
    کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و برخی کشورهای عربی جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی غیر قانونی و هم نقض قوانین بین المللی بوده است
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    26 1
    حرف شعار کشورهای به اصطلاح اسلامی حمایت از فلسطین و غزه 100 درصد فقط دروغ و بی مورد و بی ارزش بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا شده است.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    22 1
    حضور نیروهای آمریکا جنایتکار در اردن از سال 2011 تاکنون غیر قانونی است و نقض قوانین بین المللی بوده است. حضور نیروهای ناتو جنایتکار در اردن از سال 2011 تاکنون غیر قانونی است و نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    24 2
    اسرائیل و هم آمریکا در این مدت 7 ماه در جنگ غزه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. کشورهای اروپایی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در غزه بودن و هستند.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    24 1
    صهیونیست ها جنایتکار و با پشتیبانی آمریکا و مزدورانشان سالانه بیش از هزار نفر در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه قتل عام می کنند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند. مدعیان حقوق بشر چشم خودرا برجنایات صهیونیست‌ها جنایتکار بسته‌اند.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    20 1
    حمایت اردن جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    22 1
    آمریکا جنایتکار، اردن جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، هر سه یک هدف را دنبال می کنند.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    19 1
    پس برای همه مشخص و روشن شده است که حمایت اردن از فلسطین و غزه دروغ و فقط یک شعار بی مورد و بی ارزش بوده است.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    17 1
    نابودی اسرائیل 100 درصد فقط واجب است و هم به نفع منطقه و جهان است چون به خاطر اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا و غرب؛ مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه فلسطین، غزه، لبنان، سوریه و هم مسلمانان را قتل عام می کند، جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی و هم برای منطقه و جهان مشکلات ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات ایجاد می کند.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    21 2
    و این در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    17 1
    اردن از سال 2011 تاکنون یکی از مقر اصلی تروریست های مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است. تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون از طریق اردن وارد سوریه و عراق می شوند.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    17 1
    دولت آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه است. دولت انگلیس جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه است. دولت فرانسه جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه است. دولت آلمان جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه است. دولت اردن جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه است.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    22 1
    اردن جنایتکار هم ثابت کرد که ...دست نشانده آمریکا و اسرائیل بوده است.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    23 3
    پس حمایت اردن جنایتکار از فلسطین و غزه غلط و اشتباه و یک دروغ بوده است.
    • دنیا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      25 0
      اردن بخاطر شورش و نارضایتی مردمش گهگاهی ، با شعار حتی دادن آذوقه خود را طرفدار فلسطین معرفی می‌کند و از آنطرف با حمایت از آمریکا و اسرائیل فلسطینی ها را می‌کشد
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    21 1
    شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی منابع رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کردند که امروز ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    17 1
    سرویس‌های اطلاعاتی ۵ کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تاکنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    12 1
    کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    17 1
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 7 ماه 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    25 0
    رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    19 0
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    15 0
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    19 0
    نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    18 0
    ازدحام صهیونیست‌ها پشت مرز‌های مصر از ترس حمله ایران
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    21 0
    بنده از شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی استقبال می کنم
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    21 0
    اردن جنایتکار 33 هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است.
  • بازنشسته ارتش IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    14 0
    اگر اسرایل بخواهد بر علیه کشورای آن خطای کند با دست خودش گورش را کنده است این بار ایران از این موشک ها استفاده نمی‌کند از موشک های قوی‌تر استفاده خ اهد کرد آن هم با چند هزار موشک این را یقین دارم
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    17 0
    آمریکا مسوول وضعیت کنونی خاورمیانه است
    • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      20 0
      بدتر از آمریکا فقط ۴ حاکم دست نشانده آمریکا یعنی حاکمان مصر، اردن ، امارات و عربستان ، اگر این ۴ حاکم پلید نبودند اسرائیل یک ثانیه هم در فلسطین دوام نداشت
  • ناشناس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    27 0
    مردم اردن باید به هر شکل این شاه را از تخت سلطنت به پایین بکشند تا مسلمانها اسرائیل را از منطقه بیرون کنند
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 0
    همکاری پادشاه اردن با ائتلاف آمریکایی برای دفاع از رژیم صهیونیستی در جریان حمله موشکی پهپادی سپاه نشانه حقارت و نوکرمآبی این عنصر خودفروخته است. از مسلمانان آزاده اردن می‌خواهیم که او را تنبیهش کنند.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 0
    کشورهای آمریکا، فرانسه،انگلیس، عربستان و اردن که در حمله ترکیبی سپاه پاسداران از رژیم جعلی وحشی دفاع کردند باید منتظر عواقب کارشان باشند.
  • ایرانی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    9 0
    این قبیل رده حاکمان عربی بقای خودرا در همراهی با آمریکا ورژیم صهیونیستی می‌دانند مثل انور سادات خائن.
  • حسن IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    8 0
    سگ دست آموز خپ معلومه که به صاحبش وفاداره.اردن و مصر هم از این دست از اعراب هستند.شریک دزد و رفیق قافله.باید از خودشان شرم کنند،بمیرند از این زندگی بیشرف بهتر است.
  • عباس رشیدی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 0
    پادشاه اردن در بی عرضگی وبی لیاقتی حرف اول را می زند این آدم بد قلخ نوکر اسرائیل است ترسو وبی غیرت وبی عرضه است
  • رضا IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    7 0
    ایران باید در مورد روابطش با اردن تجدید نظر کنه و از کنار این خیانت اشکار بی تفاوت نگذره هر چند اگر خیانت این اعراب نبود ۳۲هزارنفر از مردم بی دفاع فلسطین به خاک و خون کشیده نمی‌شدند
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 0
    مردمش باید تایین تکلیف کنند این پادشاه ملعون را بسپارید به مردمش اگر مردم اردن حمایت میکنه سرانش خیانت می‌کنه آدما ی دورنگ دورو مثل زن مردی که تو زندگی بهم خیانت میکنند
  • حسین IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    7 0
    آی ملت عرب زبان بیدا شوید پشت هم باشید وگر نه هر روز در منطقه جنگ است برادران فلسطینی ما وشما رامیکشندباید دست مظلورا گرفت تا خدا دست شما را بگیرد
  • ناشناس IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 0
    بهر صورت اردن هم رفت تو لیست سیاه سپاه.. بنظرم پادشاه اردن هرچه زودتر باید.بره گورشو گم کنه..
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    لعنت خدا و خشم خدا بر اعرابی که دست نشانده ی آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند و خود را ریش خنده جهان کرده اند چرا که خود را از نسل پیامبر و هاشمی می دانند ولی خلاف آنها رفتار می کنند
  • مهدی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 0
    از چهرهٔ کریه و ناپاکِ این موجود خائن بودنش کاملاً مشخص است.
  • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    از اين نوکر سرسپرده همین بر می آید، تا به حال که کمکی به غزه نکرده هیچ، برعکس طرف صهیونیست ها را دارد.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    به به چه مردمی چه مسلمانانی چه اعرابی با این پادشاهی ؟؟!!
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    اگر گاوهی شیر دهی مثل پادشاه اردون خودشان را به آمریکا و اسراییل به قیمت بز نمیفروختند سی هزار غیر نظامی در غزه قتل و عام نمی شدند پادشاه اردون برای مسلمانان وکشورهای مسلمان کثیفتر از اسراییل است ودر صف حیوانات قرارگرفته است اگر از اسراییل حمایت کند سرنوشتش مثل محمد قزافی خواهد شد
  • آزاد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 1
    خیلی ساده است فقط می‌شود فهمید که به این کشورهای عرب لطف نیامده منتهی مگر میشه دوستانداخل کشور را فهماند
  • ایرانی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    لعنت به اردن صهیوتیست پرست این کار اردن خیانت به همه مسلمانان و همه ملت فلسطین بود اردن در برابر خون شهدای غزه زیر دین است
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    6 0
    اردن بالاخره گذرت به دباغ خونه میافته..
  • ناشناس IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    توف تو شرف نداشته ملک عبدالله
  • نسل سوخته دهه شصت US ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 1
    اول باید چند موشک می‌زدیم تو خاک اردن بعد اسرائیل موشک باران میکردیم.
  • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 0
    اولین گلوله جنگ ۸ ساله عراق و ایران رو ملک عبدل الاه حسین شلیک کرد و دوست شفیق خاندان پهلوی می باشن عروسی ولیعهد رو سال پیش که یادتون هست
  • زید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 0
    واقعا که این شاه باید سرنوشت خودش را مثل شاه ایران ببیند . صدام و .... کجا هستند؟ از تاریخ درس بگیر ای بی‌خرد
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 0
    پادشاه اردن یهودی است و دین خود را مخفی کرده است.
  • کریم IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    با گذشت زمان خیانت کشورهای منطقه درمورد حمله ایران به اسرائیل بیشتر فاش خواهد شد. این کوتوله اردنی پسر نامشروع همون پدر هستش که اولین گلوله توپ رو با صدام ملعون سمت کشور ما شلیک کرد. پارو ازاین فراتر گذاشته موشک ها و پهپادهایی که سرنگون کردن رو لاشه اونا رو واسه خنده به حراج گذاشتند!!! اولین فرصت یه گوش مالی حسابی به این کوتوله اردنی باید بدند تا حساب کار دستش بیاد.
  • GB ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 1
    لعنت بر شاه بی غیرت اردن
  • محمدطاها طحانی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 2
    خدا میداند که در مقابل این حمایت چه امتیازاتی از آمریکا گرفتند و در آینده ای نزدیک به کشورهای پیشرفته ای مثل قطر و امارات میپیوندند
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 1
    باید بخاطر این خوش خدمتی شاه خائن اردن پاسخ دندان شکنی بدهیم تا این جیره خوار آمریکا و اسرائیل دست از خیانت به امت اسلام دست بردارد.