پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم با روندی که با حضور سرمربی برزیلی در پیش گرفته، قهرمان لیگ برتر می‌شود.

اوسمار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی پروین در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس با بازی‌هایی که انجام می‌دهد و روندی که در پیش گرفته، قهرمان می‌شود.چند ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.

وی در واکنش به بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که بیانیه‌نویسی اشتباه است. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد. اینطور نباید باشد که ما ببازیم یک اطلاعیه بدهیم یا اگر آنها شکست خوردند بیانیه بدهند.

پروین یادآور شد: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی ۷ بازی باقی مانده باشد و صحبت‌هایی که کدام بازیکن می‌ماند یا می‌رود نباید مطرح شود. فصل که تمام شد هر بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را دوست داشته باشد، می‌آید و قرارداد امضا می‌کند.

وی تصریح کرد: هر بازیکنی که دوست ندارد در تیم بماند، باید با او خداحافظی کرد. به زور نمی‌شود بازیکنی را نگه داشت.

سرمربس اسبق پرسپولیس، تاکید کرد: اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد، حتی اگر تیم دیگری پول بیشتری به او بدهد، تیمش را نمی‌فروشد. اگر به خاطر پول باشد می‌گویم آن بازیکن برود. معتقدم جای بازیکن پولکی در تیم ما نیست.

کد خبر 844995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    سپاهان و حتی تراکتور با انهمه هزینه بازم قهرمان نخواهند شد چرا چون بازیکنان به خاطر پول به این دو تیم می‌روند و دل به بازی نمی‌دهند