کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:حمایت همه جانبه بایدن از رژیم صهیونیستی واضح و مشهود است و تاکید کرد که حمایت او از رژیم صهیونیستی آهنین است. قطعا حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز آمریکا در جریان بوده است

آمريكا و اسرائيل

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با همشهری درباره لزوم انتقام جمهوری اسلامی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: موضوع انتقام و رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی همواره در دستور کار جمهوری اسلامی بوده است. علاوه بر رژیم صهیونیستی انتقام از آمریکایی‌ها نیز در دستور کار است. در حقیقت در تمامی تحولات اخیر منطقه نقش آمریکایی ها عیان است. حمایت همه جانبه بایدن از رژیم صهیونیستی واضح و مشهود است و تاکید کرد که حمایت او از رژیم صهیونیستی آهنین است. قطعا حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز آمریکا در جریان بوده است. اما تلاش میکنند در ظاهر خود را کنار بکشند. بنابراین حمله به کنسولگری ایران در دمشق ایران را به نقطه نهایی مقابله با رژیم صهیونیستی رساند. اما این که این پاسخ چگونه و به چه شکل باشد، به ملاحظات مسئولین برمی‌گردد.

علاوه بر اسرائیل انتقام از آمریکا نیز در دستور کار است

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته مردم رژیم صهیونیستی آرامش ندارند و تلاش میکنند ایران را به عدم حمله به رژیم صهیونیستبثی متقاعد کنند. این وضعیت نشان میدهد آمریکایی ها نیز دیگر توان حمایت از رژیم صهیونیستی را ندارد و کار به جایی کشیده که استرالیا، آلمان و انگلیس با ایران تماس میگیرند و او را به خویشتن داری دعوت میکنند. حفظ این موقعیت برای ایران ضروری است تا رژیم صهیونیستی از باتلاقی که در آن گیر افتاده توان خروج نداشته باشد. انتقام اصلی ایران، اخراح آمریکا و رژیم صهیونیستی از غرب آسیا است و در این مسیر باید با متحدان خود یعنی چین و روسیه نیز متحد شویم. حتی انتقام از ترامپ و پول های بلوکه شده نیز در دستور کار خواهد بود. باز شدن جبهه های مختلف در نبرد با رژیم صهیونیستی و جنگ ترکیبی از جمله سناریو های جمهوری اسلامی خواهد بود. بنابراین برای تغییر معادله در منطقه و اخراج رژیم صهیونیستی و متحدانش از منطقه، انتقام گیری لازم خواهد بود.

کد خبر 843925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha