گروه حوادث: در جریان یک ماجرای معجزه‌آسا، 4 سرنشین خودروی پرایدی که یک کامیون آن را له کرده بود زنده از داخل خودرو بیرون کشیده شدند

در این حادثه که در جاده بندرعباس- سیرجان رخ داده بود، در حالی که مقدار زیادی بنزین و گازوئیل در کف جاده پخش شده بود، آتش‌نشانان بندرعباس، مجروحان را قبل از وقوع حادثه‌ای تلخ نجات دادند.

در آخرین روز هفته گذشته با گزارش یک تصادف شدید در کیلومتر 70 محور بندرعباس - سیرجان، تیم ویژه‌ای از ماموران آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس بندرعباس عازم محل حادثه شده و تلاش برای نجات مجروحان حادثه را آغاز کردند.

با حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد بعد از برخورد خودروی پراید و کامیون، خودروی پراید زیر کامیون گیر کرده است و به همین دلیل سرنشینان حادثه دیده خودروی سواری نمی‌توانند خارج شوند.

درحالی‌که تاخیر در نجات سرنشینان خودرو ممکن بود به قیمت جان آنها تمام شود، ماموران به سرعت با امکانات مخصوصی که همراه داشتند در بدنه خودرو  شکاف ایجاد کرده و مجروحان را خارج نموده و در اختیار ماموران اورژانس قرار دادند که هر 4مجروح حادثه خوشبختانه زنده ماندند.

به گزارش آتش‌نشانی بندرعباس، عملیات نجات در حالی صورت می‌گرفت که مقدار زیادی بنزین و گازوئیل در سطح جاده پخش شده و هر لحظه احتمال وقوع آتش‌سوزی و انفجار می‌رفت.

کد خبر 84371

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز