معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح یک تقاطع غیرهمسطح در یکصد و شانزدهمین پویش امید و افتخار خبر داد.

تقاطع غیرهمسطح حرم شاه عبدالعظیم

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق‌بین درباره جزییات افتتاح پروژه‌های عمرانی در روز شنبه ۲۵ فروردین ماه گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با بزرگراه شهید آوینی با هدف تکمیل دسترسی‌های جنوبی حرم مطهر همزمان با پویش امید و افتخار به بهره‌برداری می‌رسد.

او با اشاره به تکمیل پروژه مسیرهای دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، از کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایش‌های اضافی در پهنه جنوبی منطقه ۲۰ و تعدیل بار ترافیکی بافت جنوبی حرم در پی افتتاح این پروژه ۱۲۱ میلیارد تومانی خبر داد.

حمل مصالح و تولید آسفالت

حق‌بین در ادامه به رونمایی از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین همزمان با افتتاح پروژه مذکور اشاره کرد و افزود: نوسازی ناوگان معاونت فنی و عمرانی به ارزش ۱۴۱ میلیارد تومان مشتمل بر ۲۰ دستگاه تریلر کشنده جهت حمل مصالح به منظور تولید آسفالت بخش دیگری از پویش امید و افتخار شنبه آتی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان، افتتاح نخستین پروژه سال ۱۴۰۳ حوزه عمرانی شهرداری تهران در پهنه جنوبی پایتخت را به فال نیک گرفت و فعالیت مستمر کارگاه‌های متعدد عمرانی را نویدبخش افتتاح‌های پیاپی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌ به شهروندان در سال جدید برشمرد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شامل احداث یک دستگاه پل رفت و برگشت (با طول ۷۲ متر و عرض ۱۵ متر) در امتداد خیابان شهید زهره‌وند بر روی بزرگراه شهید آوینی است که به همراه اجرای رمپ دسترسی غرب به شمال و لوپ دسترسی شمال به شرق تقاطع، باند جنوبی بزرگراه شهید آوینی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را امکان‌پذیر می‌سازد.

در نیمه دی ماه سال گذشته با نصب ۲۴ تیر پیش ساخته بتنی عرشه پل و اتمام قالب بندی با اجرای ورق های شادولاین، آرماتور بندی عرشه این پل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات ۹۰ رویداد شنبه های امید و افتخار در پایتخت | بیشترین پروژه ها برای کدام مناطق بوده است؟

کد خبر 843618
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha