گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز پنجشنبه، 23 فروردین اغلب مناطق کشور بارندگی خواهند داشت و روند دما به ویژه در نیمه شمالی کاهشی است.

بارش باران - جاده

به گزارش همشهری آنلاین، بارش‌ها روز گذشته بیشتر در استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، شمال و شرق خوزستان، برخی نقاط چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه بویراحمد شدت داشت و آن‌طور که پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز‏، پنجشنبه، 23 فروردین ضمن اینکه اغلب مناطق بارندگی را تجربه خواهند کرد، شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، اردبیل، گیلان و گلستان و روز جمعه در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران خواهد بود.

در شمال غرب، مناطقی از غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

بنابر این گزارش، از پنجشنبه تا شنبه دما در نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

همچنین برای روز پنجشنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در اکثر مناطق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است. روز جمعه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق بارش باران و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در تهران تا جمعه با فعالیت سامانه بارشی دیگر آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید:
هشدار هواشناسی نارنجی برای ۱۷ استان | تهران ۶ درجه سرد می‌شود

کد خبر 843481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    چرا سایت صندوق بازنشستگی کشوری مخصوص بازنشستگان پیر و ناتوان نیست؟ چرا در فیش های حقوقی علت کسر پول نوشته نمی شود؟از دست سامانه ی الکترونیکی این سایت باید به کجا شکایت کرد؟ چرا باید اعداد را به انگلیسی درج کرد. چگونه علیه سازمان بازنشستگی کشوری به دیوان عدالت اداری شکایت باید کرد .وقتی از ضامن پول کسر می کنند یک ماه باید کسر کنند نه هر ماه