بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال تهران اعتقاد دارد با توجه به اینکه از نزدیک کنار تیم نیست نمی تواند توصیحه ای به جواد نکونام داشته باشد.

استقلال

بهتاش فریبا در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به تساوی روز گذشته استقلال مقابل مس رفسنجان تاکید کرد: با وجود تساوی مقابل مس رفسنجان استقلال هنوز صدر جدول است حتی اگر پرسپولیس هم مقابل گل گهر پیروز شود فقط فاصله امتیازی کم می‌شود. اما باید تاکید کنم بازی‌های لیگ سخت شده است و نتایجی مانند تساوی استقلال مقابل مس هم پیش می آید. اصلا بازی آسانی وجود ندارد.

وی افزود: یک تعدادی از تیم ها برای قهرمانی می جنگند، یک تعدادی تلاش می کنند سهمیه آسیایی بگیرند و برخی هم برای اینکه سقوط نکنند هر چه در توان دارند را در زمین می گذارند. از هفته بیستم به بعد تیمی به راحتی امتیاز به حریفان نمی دهد اما از انصاف نگذریم استقلال بازی خیلی خوبی را مقابل مس رفسنجان به نمایش گذاشت. بازی قشنگی بود که نکات فنی زیادی داشت. فقط شانس با استقلال یار نبود. چند شانس گلزنی داشتند. دو تا به تیر زدند. دو تا مهرداد محمدی نزد. یک فرصت هم جلالی داشت که من به هوای گل به هوا پریدم. باید گل می شد. ولی فوتبال همین است در لحظه نتیجه رقم می خورد. در کل بازی قشنگی بود.

او با اشاره به مصدومیت مهدی مهدی پور اضافه کرد: تنها نکته بد بازی دیروز مصدومیت مهدی پور بود. رباط داد و رفت به نیم فصل دوم فصل بعد برسد. مهدی پور مهره کلیدی برای استقلال بود. بازیکن خوب مان بود امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد.

این پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه پرسپولیس فصل قبل در ۵ هفته پایانی با جبران امتیازات از دست داده توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و ممکن است در این فصل هم مشابه آن اتفاق بیفتد تصریح کرد: این مسایل جزو اتفاقات فوتبالی بود. اما در مورد شرایط استقلال اگر مقابل مس بد بازی می کرد ما نگران می شدیم اما تیم خیلی خوب بازی کرد ۷۰ دقیقه سوار بازی بود. فوق العاده بودند. فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم. ضمن اینکه یک گل هم زدند که داور دستور به ادامه بازی داد ولی توپ از خط دروازه رد شده بود. مگر VAR نداریم!؟ چرا استفاده نمی شود! این هم از مشکلات فوتبال ما است.

فریبا تاکید کرد: حالا این بازی تمام شد و هر کاری کنند امتیازات آن برنمی گردد. متاسفانه یامگا را نداشتیم. حردانی هم مصدوم بود. سمت راست ما در بازی های قبل خیلی موقعیت ایجاد می کرد ولی این بازی ارسال های خوبی نداشتیم. اگر انها بودند می توانستیم بهتر ظاهر شویم. خیلی خوشحالم بلانکو دو گل زد. گل اول او که فوق العاده بود. غیر از گل‌هایی که زد فوق العاده بازی کرد. من بابت او خیلی خوشحال هستم.

او با بیان این مطلب که قهرمان لیگ برتر روز های آخر مشخص می شود اضافه کرد: با توجه به روند مدعیان به نظر من قهرمان لیگ در روزهای آخر فصل مشخص می شود مانند اتفاقی که فصل قبل افتاد.

فریبا افزود: در ۲-۳ هفته اخیر اختلاف خاصی بین مدیریت با نکونام را ندیدم. این درست است که بازیکنان پول کمی گرفتند. متاسفانه همیشه هم همینطور بوده ولی فعلا فضا آرام است. ان شاءالله مدیریت هم پول را تهیه کند و به بازیکنان بدهد.

وی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به جواد نکونام دارید گفت: باید نزدیک تیم باشید و سرتمرین ها حاضر شوید تا ببینید چه تلاش های انجام می شود بعد از آن اگر توصیه‌ای به نظرتان رسید بگویید ولی در این شرایط هیچ کس بهتر از خود نکونام نمی‌تواند نکاتی که لازم است را ارائه کند. چرا که نکونام دارد با تیمش زندگی می کند و بهتر از هر کس دیگری تیمش را می شناسد. ما نمی توانیم توصیه‌ای برای او داشته باشیم.

کد خبر 842775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ع ق QA ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    برای اونایی که هیچ از فوتبال نمی‌دونم شلوغکاریهای این آقا بعنوان فن اسم می برن
  • حسین IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 1
    دو کلام از مادر عروس کیسه اگر داوری رو به نفع تو نبود الان با نساجی برا بقاع می‌جنگی دید
  • ناشناس IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 2
    فکر کردی اگه توصیه ای بکنی ام برای نکونام مهمه اون کمکی فنی و پخته و مشاوری نمونه مثل هاشمی نسب داره که بقول خودش عمدا دارن با حاشیه سازی ساختگی تیم و پیش میبرن
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 1
    توصیه به نکونام اینه بازی رضاوند را تجزیه تحلیل کند به درد تیم نمیخورد چرا فیکس بازی می‌کند در تعجب هستم
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 1
    چرا اینقدر کنار زمین ادا و ادفار در میاره..انگار فنر قورت دادن اینا همش دنبال حاشیه و ... هستند کادر فنی استقلال..
  • ن IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 0
    پرسپولیسی اینجا نظر نده.