چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فرودین‌ ماه مطابق سال گذشته پرداخت خواهد شد و حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود.

حقوق بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید مرتضی حسینی از پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته خبر داد و افزود: حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

حسینی گفت: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در سال جدید نیز مانند سال گذشته برای پرداخت مستمری بازنشستگان نیازی به استقراض از سیستم بانکی پیدا نکند.

کد خبر 841835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • محمدرضا عادلی مسبب کودهی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    چراوعده وزیر محترم کار درباره افزایش حقوق بازنشستگان مشمول سازمان تامین اجتماعی ازفروردین ماه ۱۴۰۳ اجرائی نگردید؟!!! به گزارش سایت اقتصادی ایران به نقل از ایلنا، صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود ...
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    خسارت جانی و مالی ایران به علت بی عدالتی در پرداخت حقوق مردم می باشد. که مطابق رشد تورم نمی باشد. و تراز نمی باشد.
  • احمد IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    سلام ،یعنی در پایان سال ۱۴۰۲ واقعا اینقدر سخت بوده برای مدیران ومسولین که نتوانند حقوق بازنشستگان را تعین کنند ،که در فروردین پرداخت شود ،خیلی کار سختی بوده؟ وقتی مسولین نتوانند چنین تصمیمی را بگیرند ،استعفا دهند تا جایشان را به حقوق دانها وکار بلد ها بدهند ،
  • بازنشسته تأمین اجتماعی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    0 0
    حکم سالیانه بنده سال 1401 و هم 1402در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیر قانونی تغییری کردن چرا؟ سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال 1402 به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده را در حکم سال 1401 و هم حکم سال 1402 کم کرده است چرا؟