پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استقلال در هفته‌های اخیر با افت فاحش روبرو شده است، این تیم از نظر فنی و بدنی آمادگی لازم را ندارد و نمی‌تواند فوتبالی را به اجرا بگذارد که زیبا و تماشاگرپسند باشد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین هادی نراقی پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل هوادار در هفته بیست‌ویک لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال در این بازی فقط به سه امتیاز رسید و برنده از زمین خارج شد.

وی افزود: استقلال در بازی با هوادار یگ گل زودهنگام به ثمر رساند و پس از آن برای حفظ نتیجه به یک بازی تدافعی روی آورد. در ادامه شانس و درخشش سید حسین حسینی باعث شد تا آبی‌ها برنده از زمین خارج شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد استقلال در هفته‌های اخیر با افت فاحش روبرو شده است، این تیم از نظر فنی و بدنی آمادگی لازم را ندارد و نمی‌تواند فوتبالی را به اجرا بگذارد که زیبا و تماشاگرپسند باشد.

نراقی تصریح کرد: جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال شناخت کامل از تیم دارد و هیچ کس به اندازه او از نظر میزان جسمانی بازیکنان اطلاعات ندارد و به طور حتم اشکالات و ضعف‌های استقلال را بهتر از هر فرد دیگری می‌داند و می‌بیند.

وی تاکید کرد: آنچه از بازی‌های استقلال مشهود است عدم خوب بازی کردن این تیم است. برای تیمی به نام استقلال که عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره آسیا را یدک می‌کشد و میلیون‌ها هوادار دارد این نوع بازی کردن در شان نامش نیست.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم در این تعطیلات فرصت کادر فنی استقلال تیم را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کند. استقلال این شانس را دارد که در ادامه فصل با روندی که در پیش گرفته قهرمان شود

کد خبر 840865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 2
    استقلال نکونام ده نفره دفاع میکند تا گل نخورد وبا کمک داوران در پرتو گرفتن پنالتیهای الکی به امتیازبرسدنمونه اب اش بازی رفت و برگشت باپرسپولیس بود که اتوبوسی دفاع کردند و داوران هم چند پنالتی مسلم پرسپولیس را نگرفتند ودست آخر هم یک پنالتی الکی گرفتند تا استقلال شکست نخورد و درمقابل تیم قهرمان مساوی کنند که دیدیم نکونام از مساوی کردن باپرسپولیس چقدر ذوق زده و خوشحال بود
  • Reza IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    1 0
    پیشکسوت لطف ... .مهم برا هوادار امتیازه.اخر لیگ نمیگن خوب بازی کرد میگن قهرمان شد
  • ع ق QA ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 2
    وای دلم پسر چرا جوک می گی ؟! پر افتخار ؟!؟